loading...

My Songs

,    دانلود ترانه تو خونه ام زیر بارونم,    دانلود ترانه تو خونم زیر بارونم به چشمات خیره میمونم,    حمید عسکری حلالم کن,    حمید عسکری تو خ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 127 جمعه 20 دی 1398


,    دانلود ترانه تو خونه ام زیر بارونم
,    دانلود ترانه تو خونم زیر بارونم به چشمات خیره میمونم
,    حمید عسکری حلالم کن
,    حمید عسکری تو خونم زیر بارونم
,    دانلود ترانه حلالم کن
,    دانلود آهنگ

 

متن آهنگ حمید عسکری حلالم کن

دارم میرم حلالم کن که رفتن آخرین راهه
که عمر عاشقی هامون چقدر این روزا کوتاهِ ヅ♬

بگو با رفتنم تا کی درا رو بسته میذاری
خیالم رو تو این خونه میخوای تا کی نگه داری ヅ♬

✔✌♨⭐✔

تو خونه ام زیر بارونم به چشمات خیره می مونم

شاید فکری به حالم کرده باشی

با اینکه پای تو گیرم خودم از زندگیت میرم

فقط ای کاش حلالم کرده باشی

شعر آهنگ حمید عسکری حلالم کن

اگه دنیا رو میدادم بدونه تو برام کم بود
دارم میرم حلالم کن نگو این دوری حقم بود ヅ♬

مگه پنجره ها بسته ست که مُردم از نفس تنگی
همیشه عاشقت بودم تو با کی داری میجنگی ヅ♬

✔✌♨⭐✔

تو خونه ام زیر بارونم به چشمات خیره می مونم
شاید فکری به حالم کرده باشی

با اینکه پای تو گیرم خودم از زندگیت میرم
فقط ای کاش حلالم کرده باشی

تو خونه ام زیر بارونم به چشمات خیره می مونم
شاید فکری به حالم کرده باشی

با اینکه پای تو گیرم خودم از زندگیت میرم
فقط ای کاش حلالم کرده باشی

دانلود آهنگ حمید عسکری حلالم کن

 

 

 







برچسب ها دانلود ترانه تو خونه ام زیر بارونم دانلود ترانه تو خونم زیر بارونم به چشمات خیره میمونم حمید عسکری حلالم کن حمید عسکری تو خونم زیر بارونم دانلود ترانه حلالم کن دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو