loading...

My Songs

میشنوی یه صدایی میادمهم نیست صدایه قلبه منهآروم نداره از فکرو خیالتببین ضربانش چه تند میزنهبد خوب هر چی که بودمخودت خوب میدونی من یکی نامرد نبودمشکستنم واسه تو خیلی سادستمیبینی تو میریو من تموممچند سا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 145 چهارشنبه 22 خرداد 1398

میشنوی یه صدایی میاد
مهم نیست صدایه قلبه منه
آروم نداره از فکرو خیالت
ببین ضربانش چه تند میزنه
بد خوب هر چی که بودم
خودت خوب میدونی من یکی نامرد نبودم
شکستنم واسه تو خیلی سادست
میبینی تو میریو من تمومم
چند سال گذشت از رابطمون همش التماس عزیزم کنارم بمون
میبینی که دیگه پیشم نیستی الان همون پسره شدم که خودت میخواستی
چت شد یه دفعه چرا رنگت پریده
همون صمیمیت بود میگفت تورو با اون دیده
گفتم زنگ میزنم بهش باور نمیکردم


همش زنگ زنگ پس چرا نمیگیره

الان کجاست با کیا میشینیه
یه مشت عکسه کهنه واسه چهار ساله پیشه
هنوز تو جیبمه هر روز نگاش میکنم
خاطراته این چند ساله زندش میکنم
گفتم درک میکنم هر چی تو بگی
گفتی نمیخوامت میشه از زندگیم بری
من که رفتم تو برگشتی چرا
چیکار کردی با خودت یکم به خودت بیا
صدایه تو هنوز تو گوشمه بویه بد دهنت هنوز تو آغوشمه
من حالم خوب نی یکم سردرد دارم اینا نتیجه ی کارایه پوچمه
تو بد کردی ولی من با تو خوبم
همه ازت به دنباله آتو بودن
ولی من میگفتم اینا همش دروغه
پشتت حرف شنیدم ولی باز با تو بودم
تکست آهنگ تموم کردم ایمان نولاو و شاهین وایپر
آخرم تموم شد رفت یعنی خودم , خودم تموم کردم
حیفه اون همه روزایه زودگذر که پیشه تو حروم کردم
سردم کردی با گند کاریات
سر خم میکنم هر جا اسمتو میاد
من در به در دنباله تو و تو در به در دنباله کی بودی هان
دیدی چی شد همه چی تموم شد نه
فقط گفتم بمون آخر نموند رفت
هر چی خوبی کردم به جاش بدی پاس دادی
من موندم به پات تو به پا اون واستادی
زجر داره آخه من غیرتیم تو که میدونی آخه نبوده غیر اینم
بگذریم دیگه تموم شد رفت هر چی دوستام گفتن همون شد نه
صدایه تو هنوز تو گوشمه
بویه بد دهنت هنوز تو آغوشمه
من حالم خوب نی یکم سردرد دارم
اینا نتیجه ی کارایه پوچمه
تو بد کردی ولی من با تو خوبم همه ازت به دنباله آتو بودن
ولی من میگفتم اینا همش دروغه پشتت حرف شنیدم ولی باز با تو بودم
ساعتو نگاه چقدر زود دیر میشه
تو رووم نگاه میکنی آخه چطوری رووت میشه
گفتم قسم خوردم که دیگه نبینمت
قسم به جونه مادرم که دیگه نمیخوامت
قسم به وزی که عشقم تو بودی
قسم میخورم تو دیگه واسم مردی
اون زمانی که دستات تو دستش بود
باید میفهمیدی عشقش واسه یه شب بود
الان اومدی که چی چیو ثابت کردی
تو همونی بودی که ازش تعریف کردی
گفتی دوسم داره واسم میزنه رگشو
اه نمیخوام بشنوم خواهشا خفه شو
سرت گیج رفتش تا خندید تو روحت
منو خورد کردی جلوش تف تو اون روحت
ازت بدم میاد دیگه نمخوامت تو رو
تو رو به خدا قسم دیگه از زندگیم برو







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو