loading...

My Songs

,    ,    متن اهنگ محلی هرچی دارم سی تو دارم,    اهنگ لری شاد هرچی دارم سی تو دارم,    متن اهنگ هرچی دارم سی تو دارم سیما بینا,  &

♥حسـ ــین♥ بازدید : 12264 چهارشنبه 04 دی 1398


,   
,    متن اهنگ محلی هرچی دارم سی تو دارم
,    اهنگ لری شاد هرچی دارم سی تو دارم
,    متن اهنگ هرچی دارم سی تو دارم سیما بینا
,    هرچی دارم سی تو داروم رستاک
,    متن اهنگ هرچی دارم سی تو دارم شکیلا
,    متن آهنگ هرچه دارم سی تو دارم سیما بینا
,    متن اهنگ هرچی دارم سی تو دارم از گروه رستاک
,    اهنگ هر چی دارم سی تو دارم تو گل ناز دونمی
,    متن اهنگ هرچی دارم سی تو دارم دزفولی
,    متن ترانه های محلی
,   

 

هر چی داروم سی تو داروم دیگه نم برم گمونه همنه
خرج تو کردم سر قباله ی حموم
هر چی داروم سی تو داروم دیگه نم برم گمونه همنه
خرج تو کردم سر قباله ی حموم
گر خدا نصرت دهد
عروس آید به حوشوم
گر خدا نصرت دهد
عروس آید به حوشوم
ورقی طلا گرم بر سر سمب کشم
ورقی طلا گرم بر سر سمب کشم

هر چی دارم سی تو دارم دیگه نم برم گمون همنه
خرج تو کردم سر قباله ی حموم
هر چی دارم سی تو دارم دیگه نم برم گمون همنه
خرج تو کردم سر قباله ی حموم

پل بندید پل بندید پل مفتیل
طلا هر کجا دوما گذرده ماشالله نومه خدا
پل بندید پل بندید پل مفتیل
طلا هر کجا دوما گذرده ماشالله نومه خدا

حوشم رشو کنم اتاقم کنم حوشم رشو کنم اتاقم کنم
فرش مهمونی گرفتم سماور زنم تش فرش مهمونی گرفتم سماور زنم تش
هر چی دارم سی تو دارم دیگه نم برم گمون همنه
خرج تو کردم سر قباله ی حموم
بیو بریمش بیو بریمش تا نکنده
چارشه جوراب ساقه بلنده‌ عوض دلاقشه کل کل

مار دوما مار دوما دستت نبینه
بلا جومه دومانه تو دختی زنجیرش دکمه طلا
حوشم رشو کنم اتاقم کنم
فرش مهمونی گرفتم سماور زنم تش
مهمونی گرفتم سماور زنم تش
بیو بریمش بیو بریمش تا نکنده
چارشه جوراب ساقه بلندی‌ عوض دلاقشه
بیو بریمش بیو بریمش تا نکنده
چارشه جوراب ساقه بلندی‌ عوض دلاقشه کل کل

یا یومن به گل برید ای ولا یا گل بیارید
یا بین من وگل صحبتی گذارید

هر چی دارم سی تو دارم
دیگه نم برم گمون همنه
خرج تو کردم سر قباله ی حموم
گر خدا نصرت دهد عروس آید به حوشوم
ورقی طلا گرم بر سر سمب کشم
بیو بریمش بیو بریمش تا نکنده چارشه
جوراب ساق بلنده‌ عوض دلاقشه کل

پل بندین پل بندین پل مفتیل
طلا هر کجا دوما گذرده ماشالله نومه خدا
دو برار خودم دارم دو یخدون
مرزنگی سرشون وردارم پوشم حریر فرنگی
هر چی دارم سی تو دارم
دیگه نم برم گمون همنه خرج تو کردم سر قباله ی حموم
هر چی دارم سی تو دارم
دیگه نم برم گمون همنه کل خرج تو کردم سر قباله ی حموم







برچسب ها متن اهنگ محلی هرچی دارم سی تو دارم اهنگ لری شاد هرچی دارم سی تو دارم متن اهنگ هرچی دارم سی تو دارم سیما بینا هرچی دارم سی تو داروم رستاک متن اهنگ هرچی دارم سی تو دارم شکیلا متن آهنگ هرچه دارم سی تو دارم سیما بینا متن اهنگ هرچی دارم سی تو دارم از گروه رستاک اهنگ هر چی دارم سی تو دارم تو گل ناز دونمی متن اهنگ هرچی دارم سی تو دارم دزفولی متن ترانه های محلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو