loading...

My Songs

,    متن اهنگ ترکی جان دیرم سوز الیر,    متن اهنگ جان دیرم سوز الیر قاداسین الیم من اونون,    متن اهنگ ترکی قاداسین الیم,    متن آهنگ قاداسی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 763 جمعه 13 دی 1398


,    متن اهنگ ترکی جان دیرم سوز الیر
,    متن اهنگ جان دیرم سوز الیر قاداسین الیم من اونون
,    متن اهنگ ترکی قاداسین الیم
,    متن آهنگ قاداسین آلیم من اونون
,    اهنگ اذری قاداسین الیم من اونون
,    آهنگ قاداسین آلیم من اونون تورال صدالی
,    کلیپ قاداسین آلیم من اونون
,    ترجمه اهنگ قاداسین الیم من اونون
,    متن اهنگ قاداسین الیم من بونون
,    متن آهنگ
,   

 

https://vafamusic.com

متن ترانه جان دیرم سوز الیر قاداسین آلیم من اونون با صدای خواننده تورال صدالی

♬ اونه ینه باغلامیش اورینه قوربان اولارام ♬

او منه ظالم اولسه من اونانا محربان اولارام

گویمارام کی بیرنفر قلبینه دیسین اونون

اونا گوره اوز چوریرم چوخویلا دشمان اولارام

♬ جان دییرم سوز الیر قاداسن الم من اونون ♬

کوسنده قاش گوز الیر قاداسین آلم من اونون

سوگیده اولماز قرور دوزملیم نازینا

بله نه ادیر دوز الیر قاداسین الم من بونون

♬ زنگ الیب هرگجه دانیشیرغ شیرین شیرین ♬


ترجمه آذربایجانی این تکست موزیک ترکی

Emma Allah Baghlasham Oramineh Uorkan Umaram

O, amansız bir adamdır, Olayım, mən Onana, mən bir Uralman deyiləm

Guimaram Kay Birnfar Galdwin Disney Owen

Bunlar Gore Oz Çorum Chukwila, Stoklar Williams

John Deirm yanan bir qaraciyərdir

The Hedgehog Cutie Alireh Qadasin Alam Mən On

Yüksək Ovmaz Ghorr Dozmlim Nazina

Bəli, yox, Adir Doz Elir Qadasin Alam Bunon

Zəng melodiyası bütün şirin və şirindir


دانلود آهنگ جان دیرم سوز الیر قاداسین آلیم من اونون تورال صدالی

♬ سویز خوش گونلری ایلیری تصویری ♬

اما اله عصب لشدیر منی ینئه قریریخ بیرمیزنن

سوگیده اولماز قرور دوزملیم نازینا

بله نه ادیر دوز الیر قاداسین الم من بونون

♬ زنگ الیب هرگجه دانیشیرغ شیرین شیرین ♬

زنگ ویرورام اسمر اوزومه تلفنی اون قدر شیرندی اونودا بیلمیرم اونی

گاه گولوروح گاه کوسوروح باریشیرح

نجه اولاجاج بیلمیرم اخی بو سوگونون

جان دییرم سوز الیر قاداسن الم من اونون

♬ کوسنده قاش گوز الیر قاداسین آلم من اونون ♬

بیر من اولوم بیرده سن بیرده محبت اولسون

ایستمیرم غم اولسون آیرلخ حسرت اولسون

♬ بیز اله سویک بیر بیرم باخانلار عبرت آلسان باخانارا عبرت اولسون ♬


ترجمه آذربایجانی این موزیک زیبا و دلنشین

Gözəl görünüşlü qvineya donları Illery ♬

Ancaq Allah, Lashder nin sinir, yalnız bir şey deyil

Yüksək Ovmaz Ghorr Dozmlim Nazina

Bəli, yox, Adir Doz Elir Qadasin Alam Bunon

♬ Zənnimcə hər halda, şirin az sevgilim ♬

Vítoram Asmar’ın zəngləri telefonda, Jonatha Billmeier kimi şirindir

Bəzən Gülvora bəzən Kosaroh deyir

Najah Olajjaj Bilmirim Akhi Bok Sognon

John Deirm yanan bir qaraciyərdir

♬ The Hedgehog Dirty Deer Eliard Ghadasin Alam Mən Oun ♬

Mən ölmək üçün ilk qadınam. Mənim sevgim Olsondur

Olsonun kədərinə görə üzr istəyirəm, Ayrlch Xusart Olson

♬ Alessandro Bachanara Ebert Olson








برچسب ها متن اهنگ ترکی جان دیرم سوز الیر متن اهنگ جان دیرم سوز الیر قاداسین الیم من اونون متن اهنگ ترکی قاداسین الیم متن آهنگ قاداسین آلیم من اونون اهنگ اذری قاداسین الیم من اونون آهنگ قاداسین آلیم من اونون تورال صدالی کلیپ قاداسین آلیم من اونون ترجمه اهنگ قاداسین الیم من اونون متن اهنگ قاداسین الیم من بونون متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو