loading...

My Songs

,    دانلود اهنگ ضربان قلبم محسن ابراهیم زاده,    دانلود اهنگ بوم بوم ضربان قلبم,    دانلود اهنگ قلبم تند تند میزنه,    دانلود آهنگ جون و دل

♥حسـ ــین♥ بازدید : 466 پنجشنبه 23 خرداد 1398




,    دانلود اهنگ ضربان قلبم محسن ابراهیم زاده
,    دانلود اهنگ بوم بوم ضربان قلبم
,    دانلود اهنگ قلبم تند تند میزنه
,    دانلود آهنگ جون و دلم میره برات میثم ابراهیمی
,    دانلود اهنگ میثم ابراهیمی بوم بوم
,    اهنگ جون و دلم میره برات مگه میشه دل تورو نخواد
,    دانلود آهنگ جون و دلم میره برات مگه میشه دل تورو نخواد
,    بوی بارون میزنه قلبم چه تند تند میزنه محسن ابراهیم زاده
,    دانلود آهنگ جون و دلم میثم ابراهیمی

 

 

چشم من افتاد به چشمای تو

خیلی آرامش داره دنیای تو
من قراره دیگه با تو باشم
با صدای زنگ حرفات پاشم
حواسه یک دنیا پرته به ما دوتا
قول میدم که تورو تنهات نذارم
از فردا خوشبختم از فردا خوشحالم
من کنارت دیگه دردی ندارم
بوی بارون میزنه قلبم چه تند تند میزنه
من خوشم کنار تو عاشق که دل نمیکنه
بوی بارون میزنه عطرت تو آغوشه منه
این علاقه عادی نیست عشق یه مردو یه زنه

♪♪♫♫♪♪♯
بوی بارون میزنه قلبم چه تند تند میزنه
من خوشم کنار تو عاشق که دل نمیکنه
بوی بارون میزنه عطرت تو آغوشه منه
این علاقه عادی نیست عشق یه مردو یه زنه
باز هم نگام میندازی با چشمایی که خیره است به چشمای منو مست مسته
که این باعث شده چشمامو رو هرکی و هرچی غیر تو بسته
دنیام دیگه با بودنت تو زندگیم با این همه دیوونگیم یه بهشته
میخوام اسمت رو هرچی که باشه صدات کنم یه فرشته
بوی بارون میزنه قلبم چه تند تند میزنه
من خوشم کنار تو عاشق که دل نمیکنه
بوی بارون میزنه عطرت تو آغوشه منه
این علاقه عادی نیست عشق یه مردو یه زنه

 

https://upmusics.com

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ ضربان قلبم محسن ابراهیم زاده دانلود اهنگ بوم بوم ضربان قلبم دانلود اهنگ قلبم تند تند میزنه دانلود آهنگ جون و دلم میره برات میثم ابراهیمی دانلود اهنگ میثم ابراهیمی بوم بوم اهنگ جون و دلم میره برات مگه میشه دل تورو نخواد دانلود آهنگ جون و دلم میره برات مگه میشه دل تورو نخواد بوی بارون میزنه قلبم چه تند تند میزنه محسن ابراهیم زاده دانلود آهنگ جون و دلم میثم ابراهیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو