loading...

My Songs

,    ,    متن آهنگ محمد اصفهانی,    متن آهنگ محمد اصفهانی دلدادگان,    محمد اصفهانی گلچین,    متن گلچین محمد اصفهانی یکجا,&nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 107 دوشنبه 09 دی 1398


,   
,    متن آهنگ محمد اصفهانی
,    متن آهنگ محمد اصفهانی دلدادگان
,    محمد اصفهانی گلچین
,    متن گلچین محمد اصفهانی یکجا
,    متن تک آهنگ های محمد اصفهانی
,    متن آهنگ جدید محمد اصفهانی آشوب
,    قشنگ ترین آهنگ محمد اصفهانی
,    اهنگ جدید محمد اصفهانی 97
,    متن تمام آهنگ های شاد محمد اصفهانی
,    متن آهنگ

خیلی وقتا تو دلم آشوبه
خیلی وقته من همش غمگینم
توی این شبا هوا سنگینه
تا خود صبح خواب بد میبینم

چرخ زندگی به کام ما نگشت
هر دومون غم زده ی یه ماتمیم
ما جوونی همو سوزوندیم
ما یه عمریه بدهکار همیم
من از این سر تو از اون سر زمان
خاطرات کهنه رو ورق زدیم
هفته ها پشت سر هم اومدن
ولی یه قدم به سمت هم نیومدیم
من از این سر تو از اون سر زمان
خاطرات کهنه رو ورق زدیم
هفته ها پشت سر هم اومدن
ولی یه قدم به سمت هم نیومدیم

♫♫♫

تو تظاهر غرور صخره و من
حکایت جهان شیشه ای
من تو فکر رقص نور و آینه م
تو به فکر ضربه ی همیشه ای
من از این سر تو از اون سر
هردو مون نگران یک ریشه ایم
هفته ها پشت سر هم اومدنو
ما درگیر زخمای همیشه ایم

من از این سر تو از اون سر زمان
خاطرات کهنه رو ورق زدیم
هفته ها پشت سر هم اومدن
ولی یه قدم به سمت هم نیومدیم
من از این سر تو از اون سر زمان
خاطرات کهنه رو ورق زدیم
هفته ها پشت سر هم اومدن
ولی یه قدم به سمت هم نیومدیم

ترانه سرا : علیرضا آذر







برچسب ها متن آهنگ محمد اصفهانی متن آهنگ محمد اصفهانی دلدادگان محمد اصفهانی گلچین متن گلچین محمد اصفهانی یکجا متن تک آهنگ های محمد اصفهانی متن آهنگ جدید محمد اصفهانی آشوب قشنگ ترین آهنگ محمد اصفهانی اهنگ جدید محمد اصفهانی 97 متن تمام آهنگ های شاد محمد اصفهانی متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو