loading...

My Songs

دانلود اهنگ خیالت جمع نمیگم چیکار کردی با من نمیگم که رفتی چه راحت میگم قیدتو زدم منه نامرد نمیگم سرد شدی باهام کم کم نمیگموکه رفت و ترکم کرد میگم خیلی منو میخواست میگم باهام زندگی میکرد بیا ای

♥حسـ ــین♥ بازدید : 133 چهارشنبه 15 خرداد 1398

دانلود اهنگ خیالت جمع نمیگم چیکار کردی با من

نمیگم که رفتی چه راحت

میگم قیدتو زدم منه نامرد

نمیگم سرد شدی باهام کم کم

نمیگموکه رفت و ترکم کرد

میگم خیلی منو میخواست

میگم باهام زندگی میکرد

بیا این روانی و آروم کن

 

ببین بعد تو داغون شد

نمیدونی چه سخته جدایی

داره میمیره بیا کجایی

🖤🖤🥀

Download







برچسب ها خیالت جمع نمیگم چیکار کردی با من متن آهنگ خیالت جمع نمیگم چیکار کردی با من Download Music دانلود آهنگ خیالت جمع نمیگم چیکار کردی با من با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید خیالت جمع نمیگم چیکار کردی با من کد آهنگ پیشواز ایرانسل خیالت جمع نمیگم چیکار کردی با من متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام خیالت جمع نمیگم چیکار کردی با من دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز همراه اول خیالت جمع نمیگم چیکار کردی با من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو