loading...

My Songs

,    دانلود اهنگ علی زند وکیلی خواب پاییزی,    اهنگ پاییز علی زند وکیلی,    دانلود اهنگ خواب پاییزی از محمد زندوکیلی,    اهنگ خواب پاییزی مح

♥حسـ ــین♥ بازدید : 275 شنبه 22 دی 1397


,    دانلود اهنگ علی زند وکیلی خواب پاییزی
,    اهنگ پاییز علی زند وکیلی
,    دانلود اهنگ خواب پاییزی از محمد زندوکیلی
,    اهنگ خواب پاییزی محمد زند وکیلی
,    محمد زند وکیلی دلتنگی
,    علی زند وکیلی پاییز
,    دانلود اهنگ شاد محمد زند وکیلی
,    دانلود آهنگ پاییز علی زند وکیلی
,    دانلود آهنگ محمد زند وکیلی


,   

 

 

متن آهنگ جدید محمد زند وکیلی بنام خواب پاییزی :

دو دل نکن منو تو این بازی که راه چاره از تو نیست
گذشته از سرم این اشکا گرفته از من هست و نیست
ببر منو به خواب پاییزی ببر منو به بچگی
یادم بیار که میگذره دنیا شبیه برف زندگی
کاش سردی نگات با گرمی دلم یه جوری راه بیاد
کاش هرکی عاشقه به احترام عشق یه جا کوتاه بیاد
کاش خنده رو لبام نمایشی نبود من از تو دلخورم
هی وصله میزنم شکسته ی دلو ولی نمیبرم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محمد زند وکیلی بنام خواب پاییزی

♫♫♫♫♫♫

خستس دل من از هرچی که هست و نیست
تو لااقل بمون تو رو به روم نباش کنار من بایست
این جاده آخرش دیوار سنگیه
دیوونگی نکن حالا که عشقمون به این قشنگیه
کاش سردی نگات با گرمی دلم یه جوری راه بیاد
کاش هرکی عاشقه به احترام عشق یه جا کوتاه بیاد
کاش خنده رو لبام نمایشی نبود من از تو دلخورم
هی وصله میزنم شکسته ی دلو ولی نمیبرم

دانلود با کیفیت 320 - 8.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محمد زند وکیلی بنام خواب پاییزی

دانلود با کیفیت 128 - 3.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محمد زند وکیلی بنام خواب پاییزی

http://pop-music.ir/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF-%D8%B2%D9%86%D8%AF-%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8

 







برچسب ها دانلود اهنگ علی زند وکیلی خواب پاییزی اهنگ پاییز علی زند وکیلی دانلود اهنگ خواب پاییزی از محمد زندوکیلی اهنگ خواب پاییزی محمد زند وکیلی محمد زند وکیلی دلتنگی علی زند وکیلی پاییز دانلود اهنگ شاد محمد زند وکیلی دانلود آهنگ پاییز علی زند وکیلی دانلود آهنگ محمد زند وکیلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو