loading...

My Songs

♪♪♪اون همه خاطره چجوری از یادت رفته اره ،تو خوب همیشه من بدم ببین چندبار بدون تو رگ زدم ببین از همه دور و ورم من زدم دارم انتقام میگیرم اصلنم چقد قشنگه صدای شکستنم ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫ من که هیچی،حتی گندم یا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1869 دوشنبه 06 آبان 1398

♪♪♪اون همه خاطره چجوری از یادت رفته
اره ،تو خوب همیشه من بدم
ببین چندبار بدون تو رگ زدم
ببین از همه دور و ورم من زدم
دارم انتقام میگیرم اصلنم
چقد قشنگه صدای شکستنم

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
من که هیچی،حتی گندم یادت نیست
بارون زد دیدم از دور چشات خیسه
عکسمو برداشتی پشتش نوشتی
زود پاک میشه علاقه بهش نیست

 

فرشته ی منی ولی برو ب جهنم
میریزم دور آتو هاتو از دم

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
دو سر خطیم بهم نمیرسیم اصلا
رویا بود اخرش بگیری دستامو
ارزومه پاک کنی دوباره اشکامو
امشبم بدون تو کی دیده فردامو
میخوای بری برو با تموم حرفات
میخوای بری برو اگه تموم حرفات
میخوای بری برو خدا به همرات
ولی میمونه دردات
♪♪♪

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

http://www.music-single.com

 







برچسب ها دانلود اهنگ فرشته مني ولي برو به جهنم دانلود اهنگ عرفان به نام گندم دانلود اهنگ تو خوب همیشه من بدم ببین چند بار بدون تو رگ زدم دانلود اهنگ گندم متن اهنگ گندم از عرفان دانلود اهنگ اره تو خوب همیشه من بدم ببین چندبار دانلود اهنگ مردیم دیگه اسمی هم نبریم مردیم دیگه اسمیم نبریم پی وول و عرفان کالبد گندم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو