loading...

My Songs

ازش بدت اومده آره ثانیه ها نبودتو به رخ میکشهبه یکی دیگه فروختت اینا تفریحشون خیانته ثانیه ها نبودتو به رخ میکشهسرتو رو شونه هاش میزاری خیره میشی یا که زیر لبت داری چیزه دیگه میگیهرچی میگی بهش میدونم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 323 پنجشنبه 18 مهر 1398

ازش بدت اومده آره ثانیه ها نبودتو به رخ میکشه
به یکی دیگه فروختت اینا تفریحشون خیانته ثانیه ها نبودتو به رخ میکشه
سرتو رو شونه هاش میزاری خیره میشی یا که زیر لبت داری چیزه دیگه میگی
هرچی میگی بهش میدونم ابراز علاقه اس الان خوشی با اون نمیفهمی احساسه منو پس
داری میشنوی صدامو چرا چشاتو بستی راستی کجایی الان میدونم با کی نشستی
به رو خودت نیار همه چی ارومه میبینی یه روز با اونی یه روز با کس دیگه ای میشینی
تیغو میزنم به رگ دلم عشق تو بمیره همه خوبی هامم بی چشمو رو چشمتو بگیره
باهات همه جوره بودم تو روزای بدت گفتی امثال من زیاده دور و ورت
گفتی بدونه تو خوشم برو تو خوشی گمشو تقویم خاطراتمم با تو الکی پر شد
بعد نبودنت فکر نکن عقده میکنم اینا ظاهره کاره اگه از عقده میخونم

http://entermusic.ir/

 

یادگاری جای پاهات رو قلبه خستم اگه میبینی که این روزا سرد دستم
اگه میبینی که این روزا جداییم از هم چون که چشامو باز روی همه چی بستم
داری میشینی به چه روزای فکر میکنی میری زیر پاهات خاطرات رو له می کنی
داری میشینی به چه چیزایی زل میزنی این بار منو که نه تو خودتو دور میزنی

یادته با رفیقات میرفتی پیه خوشی گفتی فرصت ندارم فقط پایه گوشی
غم و غصه هاتو میدادی به دل خستم همون آدمی که میگفت تا آخرش هستم
حالا کجایی ببینی احساس منو رفته جایی که از چشماش بندازه منو
گفتی شرایطم بده واسه دیدنه تو بی غم تو واقعا همه چی خوب بود
شاید همه چی زود بود واسه هر دو تامون
پس تو آروم چشماتو رو همه چی ببند دارم با بغض میخونم ولی تو همیشه بخند
طعم غرورم رو کنارت از یاد بردم یادت میاد میگفتی بدون بهزاد مردم
یادت بیار که چه روزایی باهم داشتیم با هم خواستیم برسیم به آرزو ها
مثل تاره موهات منو انداختی پشت گوش

یادگاری جای پاهات رو قلبه خستم اگه میبینی که این روزا سرد دستم
اگه میبینی که این روزا جداییم از هم چون که چشامو باز روی همه چی بستم
داری میشینی به چه روزای فکر میکنی میری زیر پاهات خاطرات رو له می کنی
داری میشینی به چه چیزایی زل میزنی این بار منو که نه تو خودتو دور میزنی

==>> تکست اهنگ غریب کش ۲ از اینتر موزیک <<==

چقدر با خیالت فردا رو قشنگ کشیدم حالا یادگارت یه مشت خاطرات بده
یکی شبیه من اون کیه جای من اومده بگو کی اومده اینجوری دل تو رو زدم
خیلی وقته دیگه خبری نمیگیری ازم برو به همه بگو فلانی دیوونه بود
تویی دیونه زود اسیره هوس شدی و اره عوض شدی تو اینم حق داری بگی
من که چیزی نداشتم تو هم حق داری بری
یه روز میاد منم بگم به جا نمییارم با تو بودم فقط ابروم رو اجاره میدادم
دیدی چی شد اون که میگفت فقط تو رو داره اونم شبا به یاد کس دیگه ای بیداره
هر جا میری صدامو میشنوی هر دفعه باشه قرار بعدی مون ساعت های بی عقربه
ثانیه ها نبودتو به رخ میکشه

یادگاری جای پاهات رو قلبه خستم اگه میبینی که این روزا سرد دستم
اگه میبینی که این روزا جداییم از هم چون که چشامو باز روی همه چی بستم
داری میشینی به چه روزای فکر میکنی میری زیر پاهات خاطرات رو له می کنی
داری میشینی به چه چیزایی زل میزنی این بار منو که نه تو خودتو دور میزنی

 

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی و اورجینال







برچسب ها دانلود آهنگ ثانیه ها از بهزاد پکس دانلود آهنگ بهزاد پکس غریب کش 3 دانلود اهنگ گربه صفت بهزاد پکس دانلود آهنگ بهزاد پکس عرب کش 3 اهنگ بهزاد پکس ثانیه هایکی یکی داره رد میشه میره دانلود آهنگ بهزاد پکس ازش بدت اومده اهنگ غریب کش ۱ بهزاد پکس فراری اهنگ غریب کش 1 بهزاد پکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو