loading...

My Songs

  متن آهنگ تنهایی نیما شمشادی ….. ♬♪♪♪ 🎵🎶🎵 ♪♪♪♬ ….. وقتی می رفتی حتی نگفتی کار دلم چی می شه /♪/♪/ ساده گذشتی از من و عشقم رفتی واسه همیشه /♪/♪/ عکس تو قاب و کنج اتاق و اشکای چشم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 221 چهارشنبه 09 مرداد 1398

 

متن آهنگ تنهایی نیما شمشادی

….. ♬♪♪♪ 🎵🎶🎵 ♪♪♪♬ …..

وقتی می رفتی حتی نگفتی کار دلم چی می شه /♪/♪/ ساده گذشتی از من و عشقم رفتی واسه همیشه /♪/♪/
عکس تو قاب و کنج اتاق و اشکای چشم یه مرد /♪/♪/ بی تاب و خسته قلبی شکسته این یعنی آخر درد /♪/♪/
کاش می دونستی که این دل من همیشه با تو دلخوش بود /♪/♪/

https://sevilmusic.com/article/2911/

 

 

حالا از این عشق خاطره مونده اما دیگه چه سود /♪/♪/ با تو و خاطراتت درگیرم از تو از زندگی بد دلگیرم /♪/♪/
این نبود حقم تو بری عشقم تنها شم /♪/♪/ با قلبم بغض و اشک و یه عالم حرفایی که تو دل مونده /♪/♪/
از این تنهایی این نبود حقم دور بشیم از هم تنها شم با این غم /♪/♪/

 







برچسب ها دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز نیما شمشادی تنهایی برای همراه اول دانلود آهنگ نیما شمشادی تنهایی با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید 98 دانلود آهنگ های مجاز ایرانی دانلود آهنگ نیما شمشادی تنهایی دانلود ریمیکس نیما شمشادی تنهایی دانلود آهنگ جدید نیما شمشادی تنهایی لینک مستقیم کد آهنگ پیشواز نیما شمشادی تنهایی برای ایرانسل متن آهنگ نیما شمشادی تنهایی دانلود آهنگ بی کلام نیما شمشادی تنهایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو