loading...

My Songs

دراین دیار خسته کش دیگر بریده نفسم هر چه تلاش می کنم به آرامش نمی رسم در این دیار خسته کاش وجود من بیهوده شد ارثیه های عاطفی این جا از من ربوده شد روز نفس نفس زنان رو به سراب می روم خشک گلو و تشن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 432 دوشنبه 10 تیر 1398

دراین دیار خسته کش دیگر بریده نفسم

هر چه تلاش می کنم به آرامش نمی رسم

در این دیار خسته کاش وجود من بیهوده شد

ارثیه های عاطفی این جا از من ربوده شد

روز نفس نفس زنان رو به سراب می روم

خشک گلو و تشنه لب به عشق آب می روم

 

شب که به خانه می رسم شکسته بال و خسته جان

در غم فردای دگر باز به خواب می روم

از تن خشک شاخ گل توقع جوانه نیست

اسب نفس بریده را طاقت تازیانه نیست

از گل چهره سوخته طراوتی طلب نکن

برای رفع تشنگی تکیه به تشنه لب نکن

فرشته نجات من دیر به ما رسیده ای

کهنه شده است زخم ما کوشش بی سبب نکن

http://mynextmusic.ir







برچسب ها دانلود آهنگ شکیلا بنام ارثیه های عاطفی دانلود آلبوم ارثیه های عاطفی از شکیلا با کیفیت 320 دانلود آهنگ ارثیه های عاطفی از شکیلا با کیفیت بالا دانلود رایگان اهنگ ارثیه های عاطفی شکیلا دانلود فول آلبوم ارثیه های عاطفی شکیلا اهنگ قدیمی شکیلا ارثیه های عاطفی دانلود آلبوم ارثیه های عاطفی شکیلا 320 ارثیه های عاطفی اینجا از من ربوده شد دانلود اهنگ در این دیار خسته کش از شکیلا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو