loading...

My Songs

  دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ های درخواستی,متن آهنگ بشم من تیکه تیکه از میثم ابراهیمی ,کد آهنگ پیشواز بشم من تیکه تیکه از میثم ابراهیمی ایرانسل,Download New Music,کد آهنگ پیشواز بشم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 260 چهارشنبه 26 تیر 1398

 

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ های درخواستی,متن آهنگ بشم من تیکه تیکه از میثم ابراهیمی ,کد آهنگ پیشواز بشم من تیکه تیکه از میثم ابراهیمی ایرانسل,Download New Music,کد آهنگ پیشواز بشم من تیکه تیکه از میثم ابراهیمی همراه اول,دانلود آهنگ بشم من تیکه تیکه از میثم ابراهیمی ,دانلود ریمیکس بشم من تیکه تیکه از میثم ابراهیمی ,دانلود آهنگ جدید بشم من تیکه تیکه از میثم ابراهیمی ,دانلود آهنگ های نایاب,دانلود موزیک,Ahang Jadid Irani,بهترین وبلاگ دانلود آهنگهای جدید,

دانلود آهنگ بشم من تیکه تیکه از میثم ابراهیمی

 

متن آهنگ عروسک میثم ابراهیمی

دست و دلم میلرزه نبینمت یه لحظه 
لبات اگه بخنده به گریه هام می ارزه
شب شد و گیج و خستم در خونتون نشستم 

سوگولی نگاه کن من به ساز تو برقصم
نگو دیره نه نگو دیره دل من آروم نیمیگره 
آخه بگو توی دل من کی میتونه جتو بگیره
تو چشمات یه عشقه میباره چیکه چیکه
بغل کن تو دستات بشم من تیکه تیکه
تو چشمات یه عشقه میباره چیکه چیکه
بغل کن تو دستات بشم من تیکه تیکه

میثم ابراهیمی عروسک

آهای عروسک جون واسه منه سرگردون 
ناز نکن شب من و توئه خوبه حال دوتامون
آهای عروسک جون واسه منه سرگردون
ناز نکن شب من و توئه خوبه حال دوتامون
تو چشمات یه عشقه میباره چیکه چیکه
بغل کن تو دستات بشم من تیکه تیکه
تو چشمات یه عشقه میباره چیکه چیکه
بغل کن تو دستات بشم من تیکه تیکه

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)


https://tabanmusic.com/







برچسب ها دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ دانلود آهنگ های درخواستی متن آهنگ بشم من تیکه تیکه از میثم ابراهیمی کد آهنگ پیشواز بشم من تیکه تیکه از میثم ابراهیمی ایرانسل Download New Music کد آهنگ پیشواز بشم من تیکه تیکه از میثم ابراهیمی همراه اول دانلود آهنگ بشم من تیکه تیکه از میثم ابراهیمی دانلود ریمیکس بشم من تیکه تیکه از میثم ابراهیمی دانلود آهنگ جدید بشم من تیکه تیکه از میثم ابراهیمی دانلود آهنگ های نایاب دانلود موزیک Ahang Jadid Irani بهترین وبلاگ دانلود آهنگهای جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو