loading...

My Songs

,    دانلود اهنگ نمیخواستم,    دانلود اهنگ نمیخواستم عشقمو ازت بگیرم نمیخواستم تو بمیری تا بمیرم,    دانلود اهنگ نمیخواستم عشقمو ازت بگیرم بهنام علمشاهی,&n

♥حسـ ــین♥ بازدید : 183 دوشنبه 03 تیر 1398



,    دانلود اهنگ نمیخواستم
,    دانلود اهنگ نمیخواستم عشقمو ازت بگیرم نمیخواستم تو بمیری تا بمیرم
,    دانلود اهنگ نمیخواستم عشقمو ازت بگیرم بهنام علمشاهی
,    آهنگ بهنام علمشاهی نمیخواستم عشقمو ازت بگیرم
,    دانلود اهنگ نمیخواستم ریمیکس با رپ میلاد دراگ
,    نمیخواستم عکساتو پارو کنم
,    دانلود اهنگ نمیخواستم عاشقت بشم
,    دانلود آهنگ پادگان رپ نمیخواستم بهنام علمشاهی
,    دانلود البوم بهنام علمشاهی نمیخواستم

,   

 

🎵●نمیخواستم عکساتو پاره کنم●🎵

🎵●پاره کنم نمیخواستم دلو بیچاره کنم●🎵

🎵●نمیخواستم تورو اواره کنم ولی●🎵

🎵●مجبور شدم این کارو کنم. ولی●🎵

🎵●مجبور شدم این کارو کنم●🎵

🎵●نمیخواستم تو بیفتی از چشام●🎵

——-| ♫ 🎵 ♬ |——

🎵●نمیخواستم بمونی بازم به پام●🎵

🎵●نمیخواستم ببینم اشک تورو●🎵

🎵●عزیزم گریه دیگه بسه برو●🎵

🎵●عزیزم گریه دیگه بسه برو●🎵

🎵●عزیزم گریه دیگه بسه برو●🎵

🎵●نمیخواستم عشقمو ازت بگیرم●🎵

🎵●نمیخواستم تو بمیریتا بمیرم●🎵

🎵●نمیخواستم نمیخواستم●🎵

دانلود آهنگ امین بانی نشد

🎵●میدونستم تو بری تنها میمیرم●🎵

🎵●میدونستم تو بری تنها میمیرم●🎵

🎵●نمیخوام بیشتر از این شکسته●🎵

🎵●شی نمیخوام باهام بیایی●🎵

🎵●که خسته شی نمیخوام بیشتر●🎵

🎵●از این شکسته شی نمیخوام●🎵

——-| ♫ 🎵 ♬ |——

🎵●باهام بیایی که خسته شی●🎵

🎵●نمیخوام که بگذرم به سادگی .●🎵

🎵●عزیزم برو برس به زندگیت عزیزم●🎵

🎵●برو برس به زندگیت نمیخواستم●🎵

🎵●عشقمو ازت بگیرم نمیخواستم●🎵

🎵●تو بمیریتا بمیرم نمیخواستم●🎵

🎵●نمیخواستم میدونستم تو بری●🎵

🎵●تنها میمیرم .میدونستم●🎵

🎵●تو بری تنها میمیرم●🎵

 

 

http://downmusic.ir

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

 

 








برچسب ها دانلود اهنگ نمیخواستم دانلود اهنگ نمیخواستم عشقمو ازت بگیرم نمیخواستم تو بمیری تا بمیرم دانلود اهنگ نمیخواستم عشقمو ازت بگیرم بهنام علمشاهی آهنگ بهنام علمشاهی نمیخواستم عشقمو ازت بگیرم دانلود اهنگ نمیخواستم ریمیکس با رپ میلاد دراگ نمیخواستم عکساتو پارو کنم دانلود اهنگ نمیخواستم عاشقت بشم دانلود آهنگ پادگان رپ نمیخواستم بهنام علمشاهی دانلود البوم بهنام علمشاهی نمیخواستم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو