loading...

My Songs

لحظه به لحظه هرنفس من دارم عاشقت ميشم دارم به هر در ميزنم يه روزي لايقت بشماجازه دادي به تو دل ببندم تا فهميدي به تو علاقه مندمعشق تو تموم دنيامه ، دنيامو دس هيشکي نميدمبي تو ميميرم اينو ميدوني ،&zwnj

♥حسـ ــین♥ بازدید : 199 سه شنبه 14 خرداد 1398

لحظه به لحظه هرنفس من دارم عاشقت ميشم
دارم به هر در ميزنم يه روزي لايقت بشم

اجازه دادي به تو دل ببندم
تا فهميدي به تو علاقه مندم

عشق تو تموم دنيامه ، دنيامو دس هيشکي نميدم
بي تو ميميرم اينو ميدوني ،‌واسه اينه از پيشت نميرم

.


.

.

بي تو ميميرم اينو ميدوني ، ميتوني از چشام اينو بخوني
کليد بختم دست توئه ، ارزومه کنار من بموني

نه حسي داشتم نه عشق و ميلي
تو خيلي بامحبتي تو خيلي

عشق تو تموم دنيامه ، دنيامو دس هيشکي نميدم
بي تو ميميرم اينو ميدوني ،‌واسه اينه از پيشت نميرم

عشق تو تموم دنيامه ، دنيامو دس هيشکي نميدم
بي تو ميميرم اينو ميدوني ،‌واسه اينه از پيشت نميرم

عشق نو تموم دنيامه ...







برچسب ها احساس ایمان غلامی دانلود آهنگ بیکلام احساس ایمان غلامی Download Music دانلود آهنگ احساس ایمان غلامی با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید احساس ایمان غلامی دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز همراه اول احساس ایمان غلامی کد آهنگ پیشواز ایرانسل احساس ایمان غلامی متن آهنگ احساس ایمان غلامی دانلود آهنگ متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو