loading...

My Songs

متن آهنگ مهراب و فرزاد شجاعی و شایان جوکار به نام خداحافظ : دلم نوشت امون بده ، اگر چه زشت ، امون بده بذار بیام جهنمم می شه بهشت امون بده، اگر چه زشت ، امون بده بذار بیام جهنمم می شه بهشت . وقت نش

♥حسـ ــین♥ بازدید : 696 جمعه 31 خرداد 1398

متن آهنگ مهراب و فرزاد شجاعی و شایان جوکار به نام خداحافظ :

دلم نوشت امون بده ، اگر چه زشت ، امون بده بذار بیام جهنمم می شه بهشت

امون بده، اگر چه زشت ، امون بده بذار بیام جهنمم می شه بهشت

.

وقت نشد خداحافظی کنیم با هم خانوم من اومدی سر خاکم گریه نکن رو خاک من زانو نزن

میدونم تقصیر من بود چشات از دست رفت تقصیر خدا نبود امید تو از قصد رفت

وقتی بیدار شدی دنبال من دیگه نگرد نگو دوسم داشتی به خاطرات دیگه نخند

https://www.seda-baran.com

نگو دوسم داشتی به خاطرات دیگه نخند مادرت دید تو رو بازم منو نفرین کرد

من مردم گریه میکردم مادر تو دست میزد آخرشم زهرشو ریخت ما رو از هم دیگه جدا کرد

خوت شاهد بودی نبود از من بالا تر تا وقتی من بودم هیچکس بهت چیزی نگفت

حالا که من نیستم هیچ جا بدون تیزی نرو با همه جنگ کردم با همه تیزی به دست

بپا گیریت نیارن دشمنام گینه ان

دلبرم میرم من زخم زبون نشنویآ به همه بگو که دور منو خط زدیآ

میدونم خوب نبودم هی میکردم خود زنی مگه قول ندادی رفتم بهم فحش ندی

با چشمای خودم به قبر من زل زدی واسه عروسیمون رو ماشینت گل زدی

چه عجب بانوی من به قبر من سر زدی قول دادی میای پیشم خودت تو خواب حرف زدی

اهه صب کن ببینم کجا میری مرد ادامه بده داش امید

خداحافظ زندگی خداحفظ دنیای من خداحافظ مادرم خداحافظ توله ی من

خداحافظ خاطرات خداحافظ خودزنی نبینم گریه کنی به قبر من مشت بزنی

خدایش راحت شدم شرارت هام تموم شد همه ی زندگیم تو آگاهی حرم شد

دل من به شوق تو هی شد عاشق پیش همه لاشی بازی پیش تو شد صادق

میخرم حالتو خانومی چند حالت پرستار شوک بده بیشتر متاسفم تموم کرد

***

متن آهنگ خداحافظ از مهراب و فرزاد شجاعی و شایان جوکار در صداباران

***

باور نمی کنم تو به این زودی میخوای بری چشاتو واز کن عزیزم باید جوابمو بدی

مگه نگفتی مرگ تو بسته به رفتن منه من که نرفتم عزیزم دستا که تو دست منه

عروسکم چطوری بگو که خوابی تو نمیتونم ول کنم اون چشای آبی تو

هنوزم خاطرات میشکنه قلب منو بگو کجای میشه مگه بی حرف منو

یاد اون دستاتو تموم اون حرفاتو تموم لج بازی هات منو خستم میکنه

همه میگن بیخیال من دل نمیکنم بی وفا داره میرم داره ترکم میکنه

دوباره سیگارم، میسوزهه روی لب دوباره صدای تو می پیچه تو گوش من

دوباره حرفای من کمتر از عطرته هنوزم حلقه من بگو که دستته

هنوزم جای خالی حس میشه پیش تو میدونی بی تو نمیتونم فراموش کنم عشقمو

دوباره سیگارو تموم اشک و خاطرات خونه این مرد میریزه بعد تو رو نامه هات

دانلود آهنگ خداحافظ با صدای مهراب و فرزاد شجاعی و شایان جوکار

.

دانلود آهنگ خداحافظ با صدای مهراب و فرزاد شجاعی و شایان جوکار و امید کرمی

.

دانلود آهنگ جدید مهراب و فرزاد شجاعی و شایان جوکار به نام خداحافظ

.

دانلود آهنگ مهراب و فرزاد شجاعی و شایان جوکار به نام خداحافظ

.

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام خداحافظ

.







برچسب ها دانلود بیت / بیکلام خداحافظ مهراب و امید کرمی کد آهنگ پیشواز خداحافظ مهراب و امید کرمی ایرانسل متن آهنگ کد آوای انتظار خداحافظ مهراب و امید کرمی تکست آهنگ دانلود آهنگ خداحافظ مهراب و امید کرمی متن آهنگ خداحافظ مهراب و امید کرمی کد آهنگ پیشواز خداحافظ مهراب و امید کرمی همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو