loading...

My Songs

دانلود آهنگ جدید کیوان و مهرداد کاظمیان به نام ماه سپید Download New Music Keivan & Mehrdad Kazemian  Mahe Sepid دانلود آهنگ مهرداد و کیوان کاظمیان به نام ماه سپید تیتراژ پایانی برنامه تل

♥حسـ ــین♥ بازدید : 159 یکشنبه 29 دی 1398

دانلود آهنگ جدید کیوان و مهرداد کاظمیان به نام ماه سپید

Download New Music Keivan & Mehrdad Kazemian  Mahe Sepid

دانلود آهنگ مهرداد و کیوان کاظمیان به نام ماه سپید

تیتراژ پایانی برنامه تلویزیونی ماه سپید

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید…

 

متن آهنگ جدید کیوان و مهرداد کاظمیان ماه سپید

تو روزایی که رد شدم از تو

بی خبر شدم از خودم از تو

تو به قلبی که راهشو گم کرد

 

گفتی برگـرد

وقتی رو به تو چشمام بستم

فهمیدم بی تو خالیه دستم

میدونم تو چشاتو نبستی با من هستی

اومدم دسته دعامو بگیری

اومدم بی کسیامو بگیری

توی قلبم دیگـه جز تو هوای کسی نیست

تویی آرامش هر نفسه من

اول و اخر راه رسیدن

توی گوشم دیگه جز تو صدای کسی نیست

از این غم ها رها شدن خوبـه

تو با منی که حاله من خوبـه

تویی کـه بی قراریو میگیری ازم

چه سخته از تو بی خبر باشم

عذابه وقتی بی تو تنها شم

دلم میگیره وقتی کـه دلگیری ازم

امشب به هوای تو سر کردم

شب و با تو سحر کردم

دیدمت با چشمای ترم

وقتی خوبیای تو بی مرضه

با صدایی که میلرزه

میخوام اسمه تو رو ببرم

از این غم ها رها شدن خوبه

تو با منی که حاله من خوبه

تویی کـه بی قراریو میگیری ازم

چه سخته از تو بی خبر باشم

عذابه وقتی بی تو تنها شم

دلم میگیره وقتی کـه دلگیری ازم

دانلود آهنگ جدید کیوان و مهرداد کاظمیان بنام ماه سپید در نیوسانگ

دانلود آهنگ







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو