loading...

My Songs

,    دانلود آهنگ مجید اصلاحی نفس,    موزیک ویدیو مجید اصلاحی نفس,    آهنگ مجید اصلاحی حساس,    مجید اصلاحی ریمیکس,    دانلود

♥حسـ ــین♥ بازدید : 197 جمعه 24 خرداد 1398


,    دانلود آهنگ مجید اصلاحی نفس
,    موزیک ویدیو مجید اصلاحی نفس
,    آهنگ مجید اصلاحی حساس
,    مجید اصلاحی ریمیکس
,    دانلود آهنگ مجید اصلاحی حساس
,    متن اهنگ نفس مجید اصلاحی
,    اهنگ مجید اصلاحی میکوبه
,    دانلود آهنگ گلم
,    دانلود آهنگ مجید اصلاحی میکوبه

,   


متن آهنگ نفس مجید اصلاحی

دلم یه حس عجیبی گرفت ازت دیگه شک ندارم که عاشقم
من عاشقم عزیز من
گلم دیگه بی قرارت شده دلم میخوام از وجودم بهت بگم
من از توام عزیز من
دیگه نفس منی و نفس تو میشه نفس من کدوم دیوونه که عاشق همن و حالا مال همن
میگیرم بغلتو بغل تو دیگه میره دلم میشه نگذری از دلمو دلمو دلمو بغلمو
+++++++
دلم یه حس عجیبی گرفت ازت دیگه شک ندارم که عاشقم
من عاشقم عزیز من
گلم دیگه بی قرارت شده دلم میخوام از وجودم بهت بگم
من از توام عزیز من
دیگه نفس منی و نفس تو میشه میگیرم بغلتو
دلمو دلمو بغلمو دلمو دلمو بغلمو

دلم یه حس عجیبی گرفت ازت دیگه شک ندارم که عاشقم
من عاشقم عزیز من
گلم دیگه بی قرارت شده دلم میخوام از وجودم بهت بگم
من از توام عزیز من
نفس تو میشه نفس من

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 

 

http://sakhamusic.ir/music-majid-eslahi-nafas/







برچسب ها دانلود آهنگ مجید اصلاحی نفس موزیک ویدیو مجید اصلاحی نفس آهنگ مجید اصلاحی حساس مجید اصلاحی ریمیکس دانلود آهنگ مجید اصلاحی حساس متن اهنگ نفس مجید اصلاحی اهنگ مجید اصلاحی میکوبه دانلود آهنگ گلم دانلود آهنگ مجید اصلاحی میکوبه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو