loading...

My Songs

,    ,    دانلود اهنگ غلاف ابراهیم زاده,    دانلود اهنگ غلاف محسن ابراهیم زاده,    دانلود اهنگ دستخوش محسن ابراهیم زاده,    م

♥حسـ ــین♥ بازدید : 233 پنجشنبه 23 خرداد 1398


,   
,    دانلود اهنگ غلاف ابراهیم زاده
,    دانلود اهنگ غلاف محسن ابراهیم زاده
,    دانلود اهنگ دستخوش محسن ابراهیم زاده
,    محسن ابراهیم زاده دستخوش
,    محسن ابراهیم زاده غلاف ریمیکس
,    آهنگ غلاف محسن ابراهیم زاده
,    دانلود اهنگ بابا دست خوش
,    متن آهنگ غلاف محسن ابراهیم زاده
,    اهنگ غلاف محسن ابراهیم زاده ریمیکس

,   

 

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده غلاف

ترانه و آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی غلاف محسن ابراهیم زاده با دو کیفیت اورجینال 128 و 320 و لینک مستقیم و پر سرعت به همراه تکست و متن آهنگ + پخش آنلاین از سایت تابا موزیک

ترانه سرا، آهنگساز و خواننده: محسن ابراهیم زاده | سبک آهنگ: غمگین و احساسی | سه تار: سیاوش اسماعیلی | طراح کاور: میثم حاجی عباسی | تهیه کننده: مهدی کرد | تنظیم و میکس و مسترینگ: مصطفی مومنی

دانلود آهنگ غلاف محسن ابراهیم زاده در ادامه مطلب

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده غلاف

متن آهنگ غلاف محسن ابراهیم زاده

من یه دل داشتم پا روش گذاشتم چشم از اون چشمای تو بر نمیداشتم
این دل عاشق بود تو که دیدی این دلم صاف و صادق بود
من یه دل داشتم پا روش گذاشتم چشم از اون چشمای تو بر نمیداشتم
این دل عاشق بود تو که دیدی این دل من صاف و صادق بود
آره دست خوش بستی دست دلو از پشت
یه آدم تک و بی کس که از عشقش خورده رو دست آره رو دست
بابا دست خوش تنها شدی دیگه سرخوش دلم واست دیگه غلافه
دوست دارم هایی که میگی لافه آره لافه

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده غلاف

خراب کرد نقشه های این دلو بر آب کرد
نه اینکه نتونه خوش نداشت پیش دل من بمونه
آره دست خوش بستی دست دلو از پشت
یه آدم تک و بی کس که از عشقش خورده رو دست آره رو دست
بابا دست خوش تنها شدی دیگه سرخوش دلم واست دیگه غلافه
دوست دارم هایی که میگی لافه
بابا دست خوش تنها شدی دیگه سرخوش دلم واست دیگه غلافه
دوست دارم هایی که میگی لافه آره لافه
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

من یه دل داشتم پا روش گذاشتم محسن ابراهیم زاده

 

 

پخش آنلاین

 

http://tabamusic.com







برچسب ها دانلود اهنگ غلاف ابراهیم زاده دانلود اهنگ غلاف محسن ابراهیم زاده دانلود اهنگ دستخوش محسن ابراهیم زاده محسن ابراهیم زاده دستخوش محسن ابراهیم زاده غلاف ریمیکس آهنگ غلاف محسن ابراهیم زاده دانلود اهنگ بابا دست خوش متن آهنگ غلاف محسن ابراهیم زاده اهنگ غلاف محسن ابراهیم زاده ریمیکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو