loading...

My Songs

آهنگ تو نیستی ایمان نبی زادهعشق تو دنیای منه ،هر لحظه رویای منه ، اما چه فایده تو رو که ندارم ... کاشکی بفهمی حالمو ... احساس تو قلبمو مثله عذابه ...حس انتظارم ...بی تو همش پر حس نیازم ... هر جا که می

♥حسـ ــین♥ بازدید : 171 چهارشنبه 22 خرداد 1398


آهنگ تو نیستی ایمان نبی زاده

عشق تو دنیای منه ،هر لحظه رویای منه ، اما چه فایده تو رو که ندارم ... کاشکی بفهمی حالمو ... احساس تو قلبمو مثله عذابه ...حس انتظارم ...بی تو همش پر حس نیازم ... هر جا که میرم ،عشق تو باهامه ...در به درم بی تو ای گل نازم ،کاشکی بدونی عشق تو دنیامه ... نیستی تو ،دیگه دنیا واسم زندونه ، جزتو کی حالمو می دونه... از خدا

می خوام که تورو به قلبم برسونه ... نیستی توهوای دلم بی تو ابره...انگار دنیا هم با من قهره ... قلب من واسه برگشتنت بدجوری بی صبره ...
دور از تو آرام بشم ... تنها همینه خواهشم برگرد به قلبی که بی تو میمیره ... درگیرو بی خوابه تو ام

هر لحظه بی تابه توام ... بی تو دیگه قلبم آروم نمی گیره ... بی تو مثله یه شبه سوت و کورم ...تنهای تنها ... تو غصه اسیرم ... در به درم بی تو سنگ صیورم ... میمیرم اگه دستاتو نگیرم ...

نیستی تو ،دیگه دنیا واسم زندونه ، جزتو کی حالمو می دونه... از خدا می خوام که تورو به قلبم برسونه ... نیستی توهوای دلم بی تو ابره...انگار دنیا هم با من قهره ... قلب من واسه برگشتنت بدجوری بی صبره ...







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو