loading...

My Songs

,    ,    متن اهنگ ندیدم یاری که دلبر نداره,    متن اهنگ حسین عامری,    اهنگ های حسین عامری,    متن اهنگ های حسین عامری, 

♥حسـ ــین♥ بازدید : 245 سه شنبه 17 دی 1398


,   
,    متن اهنگ ندیدم یاری که دلبر نداره
,    متن اهنگ حسین عامری
,    اهنگ های حسین عامری
,    متن اهنگ های حسین عامری
,    متن اهنگ حسین عامری دلبر
,    اهنگ بگردم کوه به کوه دره به دره به مثل میشی که گم کرده بره
,    متن اهنگ حسین عامری تنهایی
,    اهنگ حسین عامری جدید
,    اهنگ درختان سایه دارن ما نداریم مریم گل مو
,    متن آهنگ جدید 98

درختان سایه دارن ما نداریم نداریم

همه گلدسته دارن ما نداریم نداریم

بگردم کوه به کوه دره به دره

بگردم تا بگیرم آهو بره آهو بره

عزیزم آهوی من آهوی من

عزیزم آهوی من آهوی من

بزن چرخی بشین رو زانوی من

بزن چرخی بشین رو زانوی من

ندیدم یاری که دلبر نداره نداره

غریبون تک و تنها بیایه بیایه

مهراد جم غمت نباشه من عاشقتم

نمی دونم چرا تنها شدم من شدم من

اسیر زندان آرون شدم من شدم من

اسیر زندان آرون شدم من شدم من

عزیزم آهوی من آهوی من عزیزم آهوی من آهوی من

بزن چرخی بشین رو زانوی من

بزن چرخی بشین رو زانوی من







برچسب ها متن اهنگ ندیدم یاری که دلبر نداره متن اهنگ حسین عامری اهنگ های حسین عامری متن اهنگ های حسین عامری متن اهنگ حسین عامری دلبر اهنگ بگردم کوه به کوه دره به دره به مثل میشی که گم کرده بره متن اهنگ حسین عامری تنهایی اهنگ حسین عامری جدید اهنگ درختان سایه دارن ما نداریم مریم گل مو متن آهنگ جدید 98
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو