loading...

My Songs

دانلود آهنگ جدید خدانگهدار از ایهام ,دانلود آهنگ بیکلام خدانگهدار از ایهام ,دانلود آهنگ خدانگهدار از ایهام  با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول خدانگهدار از ایهام  ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 87 جمعه 10 خرداد 1398

دانلود آهنگ جدید خدانگهدار از ایهام ,دانلود آهنگ بیکلام خدانگهدار از ایهام ,دانلود آهنگ خدانگهدار از ایهام  با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول خدانگهدار از ایهام  ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل خدانگهدار از ایهام  ,دانلود آهنگ,متن آهنگ خدانگهدار از ایهام  ,خدانگهدار از ایهام ,

 

ببین چه کردی
تو با دل من عشق 
تو آخر شد قاتل من
تو میروی و من میمانم 
به گریه میرسم میدانم 
نفرین نمیکنم
من عاشقم نمیتوانم
خدا نگهدار تمام لحظه های عاشقانه من خدا به همرات دلیل گریه های کودکانه من
سفر سلامت به دل بماند امید دیدار خدانگهدار خدانگهدار خدانگهدار خدانگهدار
آتش زدی تو بال و پرم را جمع کن از این شهر خاکسترم را
ولی میان خاطراتت مرا نگهدار سفر بخیر مسافر من خدانگهدار
خدا نگهدار تمام لحظه های عاشقانه من خدا به همرات دلیل گریه های کودکانه من
سفر سلامت به دل بماند امید دیدار خدانگهدار خدانگهدار خدانگهدار خدانگهدار

 

 

 

popmelo.ir/

 

 

 

 








برچسب ها دانلود آهنگ جدید خدانگهدار از ایهام دانلود آهنگ بیکلام خدانگهدار از ایهام دانلود آهنگ خدانگهدار از ایهام با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول خدانگهدار از ایهام متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل خدانگهدار از ایهام دانلود آهنگ متن آهنگ خدانگهدار از ایهام خدانگهدار از ایهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو