loading...

My Songs

,    ,    دانلود آهنگ mp3 زیبای من از پدرام پالیز,    دانلود اهنگ mp3 پدرام پالیز من نگارم میرود,    دانلود اهنگ mp3 پدرام پالیز فندک, 

♥حسـ ــین♥ بازدید : 377 سه شنبه 01 بهمن 1398



,   
,    دانلود آهنگ mp3 زیبای من از پدرام پالیز
,    دانلود اهنگ mp3 پدرام پالیز من نگارم میرود
,    دانلود اهنگ mp3 پدرام پالیز فندک
,    دانلود اهنگ mp3 پدرام پالیز باران
,    پدرام پالیز زیبای من ریمیکس
,    دانلود آهنگ mp3 پدرام پالیز وای
,    دانلود اهنگ mp3 پدرام پالیز اول مجلس
,    دانلود اهنگ mp3 پدرام پالیز مجنونم
,    متن اهنگ mp3 زیبای من پدرام پالیز
,    دانلود موزیک
,   

بشنو؛ این بارم●♪♫
که شاید؛ یک نفس، بر من بباری●♪♫
من؛ چه دردی می کشم، بی تو●♪♫
از این شب زنده داری…●♪♫
من؛ نگارم می رود…●♪♫
دار وُ ندارم می رود…●♪♫


وای! اگر روزی؛ چو من، تنها بماند…●♪♫
من؛ نگارم می رود…●♪♫
آرامِ جانم می رود…●♪♫
وای! اگر تنها، لبِ دریا بماند!●♪♫

 

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 زیبای من از پدرام پالیز دانلود اهنگ mp3 پدرام پالیز من نگارم میرود دانلود اهنگ mp3 پدرام پالیز فندک دانلود اهنگ mp3 پدرام پالیز باران پدرام پالیز زیبای من ریمیکس دانلود آهنگ mp3 پدرام پالیز وای دانلود اهنگ mp3 پدرام پالیز اول مجلس دانلود اهنگ mp3 پدرام پالیز مجنونم متن اهنگ mp3 زیبای من پدرام پالیز دانلود موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو