loading...

My Songs

,    ,    متن آهنگ علیسا برو,    متن آهنگ علیسا نقطه ضعف,    متن آهنگ غمگین برو,    متن آهنگ علیسا چالش,    مت

♥حسـ ــین♥ بازدید : 136 چهارشنبه 25 دی 1398


,   
,    متن آهنگ علیسا برو
,    متن آهنگ علیسا نقطه ضعف
,    متن آهنگ غمگین برو
,    متن آهنگ علیسا چالش
,    متن آهنگ علیسا ویرم گرفته
,    آهنگ علیسا برو رد کارت
,    آهنگ علیسا این دیوونه
,    آهنگ جدید علیسا
,    متن آهنگ علیسا رمانتیک
,    متن آهنگ
,   

متن آهنگ نقطه ضعف از علیسا

نقطه ضعفام بود اینو خوب میدونم

توی سرم فکرش هر شب داره میکوبه

باور نمیکردم نباشه یه روزی

بهم میگفت بمون میگفت که میسوزی

میگفت که میسوزی

 

 

از اون روزی که این بازی تموم شده

ببین دنیام بدون تو چی بی خوده

یه دنیا بغضو حسرت تو دلم دارم

یه روز آرامشم واسم توهمه

 

گفتی تا آخرش میمونی

اما خب میدونم نمیتونی

پایه حرفت بمونی

از اولم فکر رفتنو داشتی

نگو حق داشتی با کی سره لج داشتی؟

 

از اون روزی که این بازی تموم شده

ببین دنیام بدون تو چی بی خوده

یه دنیا بغضو حسرت تو دلم دارم

یه روز آرامشم واسم توهمه







برچسب ها متن آهنگ علیسا برو متن آهنگ علیسا نقطه ضعف متن آهنگ غمگین برو متن آهنگ علیسا چالش متن آهنگ علیسا ویرم گرفته آهنگ علیسا برو رد کارت آهنگ علیسا این دیوونه آهنگ جدید علیسا متن آهنگ علیسا رمانتیک متن آهنگ متن آهنگ جدید مهراب آهنگ مهراب جدید 97 متن آهنگ جدید مهراب قلب من متن آهنگ جدید مهراب دلبر متن آهنگ جدید مهراب خیانت متن آهنگ جدید مهراب شکایت آهنگ جدید مهراب ۹۷ آهنگ جدید مهراب ۲۰۱۸ متن آهنگ جدید مهراب ببار بارون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو