loading...

My Songs

,    ,    متن آهنگ جدید بهنام صفوی همین حوالی,    آهنگ همین حوالی از صفوی,    عطرتو حس میکنم همین حوالی,    دل نگرونم بهنام ص

♥حسـ ــین♥ بازدید : 171 جمعه 27 اردیبهشت 1398


,   
,    متن آهنگ جدید بهنام صفوی همین حوالی
,    آهنگ همین حوالی از صفوی
,    عطرتو حس میکنم همین حوالی
,    دل نگرونم بهنام صفوی
,    متن آهنگ غرق جنونم از رضا صادقی
,    غرق جنونم رضا صادقی
,    تئاتر همین حوالی
,    اهنگ همین حوالی علی مجیک
,    اهنگ جدید بهنام صفوی 97

 

عطرتو حس میکنم همین حوالی               این دفعه فراتر از خواب و خیالی

فال حافظم میگه که برمیگردی                 بیا تا پر بشه قاب عکس خالی

تا کجا عاشقت از عشق بسوزه               تا کجا چشم به در خونه بدوزه

به خدا غصه دوری تو کم نیست               قصه ی سیصدو شصت وپنج روزه

غرق جنونم دل نگرونم                         هرجاکه هستی برگرد به خونم

وقتی نباشی بی هم زبونم                    دیگه نمیخوام تنها بمونم

با تو وا میشه چشای خسته ی من         سربذار رو شونه های خسته ی من

با یه عکس یادگاری جون میگیره              قاب عکس خالی شکسته ی من

غرق جنونم دل نگرونم                         هرجاکه هستی برگرد به خونم

وقتی نباشی بی هم زبونم                     دیگه نمیخوام تنها بمونم

http://m2n1ly.blogfa.com/post/1







برچسب ها متن آهنگ جدید بهنام صفوی همین حوالی آهنگ همین حوالی از صفوی عطرتو حس میکنم همین حوالی دل نگرونم بهنام صفوی متن آهنگ غرق جنونم از رضا صادقی غرق جنونم رضا صادقی تئاتر همین حوالی اهنگ همین حوالی علی مجیک اهنگ جدید بهنام صفوی 97 متن آهنگ بهنام صفوی به نام همین حوالی برنامه همین حوالی متن آهنگ سوال بهنام صفوی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو