loading...

My Songs

X متن آهنگ نوید راستی بهارم X متن آهنگ بهارم بهارم دیگه طاقت دوریتو ندارم X متن آهنگ نوید راستی عشقم X نوید راستی امروزه X متن آهنگ نوید راستی امشب X بهارم بهارم بیا تو ب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 155 چهارشنبه 25 دی 1398
X متن آهنگ نوید راستی بهارم X متن آهنگ بهارم بهارم دیگه طاقت دوریتو ندارم X متن آهنگ نوید راستی عشقم X نوید راستی امروزه X متن آهنگ نوید راستی امشب X بهارم بهارم بیا تو به سراغم X متن آهنگ بهارم حامد زمانی X اهنگ بهارم فرزاد فرخ X موزیک ویدیو نوید راستی امروزه X متن آهنگ X متن آهنگ نوید راستی امشب چه رویایی شدی X آهنگ امشب چه رویایی شدی عشقم تماشایی X متن آهنگ نوید راستی دوست دارم X متن آهنگ عشقم چه رویایی شدی با کیفیت 320 X متن ریمیکس اهنگ امشب چه رویایی شدی عشقم تماشایی شدی X ریمیکس اهنگ امشب نوید راستی X ریمیکس امشب چه رویایی شدی X متن موزیک ویدیو امشب چه رویایی شدی X متن اهنگ نوید راستی امشب X ریمیکس اهنگ امشب چه رویایی شدی X رقص با آهنگ ستاره ها روی زمینن امشب

♫♫ ستارها رویِ زمینن امشب
ماهو تو چشمِ تو میبینن امشب
دلم میخواد بگیرم اون دستاتو
دوستت دارم میخوام بمونم با تو
با تو دنیام رنگه دیگه
میشه اینو قلبم میگه
دیگه ه ه
امشب چه رویایی شدی
عشقم تماشایی شدی
قلبم تند تند میزنه
عشقم آخه پیشه منه
امشب چه رویایی شدی
عشقم تماشایی شدی
قلبم تند تند میزنه
عشقم آخه پیشه منه
دلم میخواد داد بزنم
بگم که دوستت دارم
دلم میلرزه هرکجا تا اسمتو میارم
به جز تو هیچی از خدا نمیخوام
حالا که پا گذاشتی تویه دنیام
امشب چه رویایی شدی
عشقم تماشایی شدی
قلبم تند تند میزنه
عشقم آخه پیشه منه
امشب چه رویایی شدی
عشقم تماشایی شدی
قلبم تند تند میزنه
عشقم آخه پیشه منه
ستارها رویِ زمینن امشب
ماهو تو چشمِ تو میبینن امشب
دلم میخواد بگیرم اون دستاتو
دوستت دارم میخوام بمونم با تو
با تو دنیام رنگه دیگه
میشه اینو قلبم میگه
دیگه ه ه
امشب چه رویایی شدی
عشقم تماشایی شدی
قلبم تند تند میزنه
عشقم آخه پیشه منه
امشب چه رویایی شدی
عشقم تماشایی شدی
قلبم تند تند میزنه
عشقم آخه پیشه منه
دلم میخواد داد بزنم







برچسب ها متن آهنگ نوید راستی بهارم متن آهنگ بهارم بهارم دیگه طاقت دوریتو ندارم متن آهنگ نوید راستی عشقم نوید راستی امروزه متن آهنگ نوید راستی امشب بهارم بهارم بیا تو به سراغم متن آهنگ بهارم حامد زمانی اهنگ بهارم فرزاد فرخ موزیک ویدیو نوید راستی امروزه متن آهنگ متن آهنگ نوید راستی امشب چه رویایی شدی آهنگ امشب چه رویایی شدی عشقم تماشایی متن آهنگ نوید راستی دوست دارم متن آهنگ عشقم چه رویایی شدی با کیفیت 320 متن ریمیکس اهنگ امشب چه رویایی شدی عشقم تماشایی شدی ریمیکس اهنگ امشب نوید راستی ریمیکس امشب چه رویایی شدی متن موزیک ویدیو امشب چه رویایی شدی متن اهنگ نوید راستی امشب ریمیکس اهنگ امشب چه رویایی شدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو