loading...

My Songs

,    دانلود ریمیکس آهنگ میلاد زارعی خواب,    اهنگ میلاد زارعی بی رحم,    دانلود ریمیکس تمامی اهنگ های میلاد زارعی,    دانلود ریمیکس اهنگ میل

♥حسـ ــین♥ بازدید : 623 یکشنبه 22 دی 1398




,    دانلود ریمیکس آهنگ میلاد زارعی خواب
,    اهنگ میلاد زارعی بی رحم
,    دانلود ریمیکس تمامی اهنگ های میلاد زارعی
,    دانلود ریمیکس اهنگ میلاد زارعی دیشب خواب دیدمو
,    تمام اهنگ های میلاد زارعی
,    دانلود ریمیکس فول البوم میلاد زارعی
,    دانلود ریمیکس اهنگ میلاد زارعی منم یه روز دلم شکست
,    دانلود ریمیکس آهنگ دیشب خواب دیدمو خدا بشم رحم بکنه از محسن لرستانی
,    اهنگ میلاد زارعی لعنت به این زندگی
,    دانلود ریمیکس اهنگ

 

 

 

 دیشب خواب ♫ دیدمو خدا بشم ♫ رحم بکنه..♫♬

هستم پای ♫ چوبه دار تناب ♫ دور گردنمه..♫♬

بدجور از ♫ خواب پریدم ننم ♫ مخواست ♫ دق بکنه ..♫♬

گفت اخه ♫ چه مرگده ♫ خدا لعنتد ♫ بکنه ..♫♬

حدا لعنتد ♫ بکنه..♫♬

..♫♬

گفتم ننه ♫ نمیدانی من دارم ♫ چه میکشم ..♫♬

بد جور ♫ دیه بخدا ♫ هر روز دارم ♫ زجر میکشم..♫♬

مدتیه زیدگم ♫ خراب کرده ♫ اعصابمان ..♫♬

بد جور ♫ دیه بخدا هر ♫ روز میده ♫ عذابمان ..♫♬

دیه منه ♫ دوس نداره بازی ♫ سرم در ♫ میاره..♫♬

از چشام ای بخدا ♫ داره دیگه ♫ خونن میباره..♫♬

خدا چرا ای دنیا ♫ دیه وفا ♫ هم نداره ..♫♬

..♫♬

http://kordseda.info







برچسب ها دانلود ریمیکس آهنگ میلاد زارعی خواب اهنگ میلاد زارعی بی رحم دانلود ریمیکس تمامی اهنگ های میلاد زارعی دانلود ریمیکس اهنگ میلاد زارعی دیشب خواب دیدمو تمام اهنگ های میلاد زارعی دانلود ریمیکس فول البوم میلاد زارعی دانلود ریمیکس اهنگ میلاد زارعی منم یه روز دلم شکست دانلود ریمیکس آهنگ دیشب خواب دیدمو خدا بشم رحم بکنه از محسن لرستانی اهنگ میلاد زارعی لعنت به این زندگی دانلود ریمیکس اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو