loading...

My Songs

,    ,    دانلود آهنگ mp3 افغانی ای وعده خلاف,    دانلود موزیک ویدیوی زلیخا وعده خلاف,    زلیخا وعده خلاف mp3,    اهنگ mp3 ای

♥حسـ ــین♥ بازدید : 3895 یکشنبه 15 دی 1398


,   
,    دانلود آهنگ mp3 افغانی ای وعده خلاف
,    دانلود موزیک ویدیوی زلیخا وعده خلاف
,    زلیخا وعده خلاف mp3
,    اهنگ mp3 ای وعده خلاف سر بازار زدی لاف
,    دانلود موزیک ویدیو زلیخا
,    دانلود آهنگ mp3 زلیخا دیدن رویش محاله
,    آهنگ mp3 زلیخا تاجیکی صوتی دانلود
,    بانو زلیخا وعده خلاف
,    اهنگ mp3 تاجیکی شاد صوتی
,    Download ahang Afghani

http://www.soonami.ir

ای وعده خلاف سر بازار زدی لاف که تو عاشق به منی
گلک یاسمنی ، زیب باغ چمنی، خاستگاری بمنی
از دلم دل نکنی ای وعده خلاف که تو دلدار منی وای طلبگار منی
عاشق زار منی، گل گلزار منی
آه سزاوار منی ای وعده خلاف

من سوخته ی آتش چشمان تو هستم
دل باخته ی آن لب و دندان تو هستم
پیمان شکنی کردی و از من بگذشتی
من تا به هنوز برسر پیمان تو هستم
ای وعده خلاف
به صد حیله و نیرنگ به صد نغمه و آهنگ
به گرما و به سرما دلم بردی به یغما
دلم تنگ دلم تنگ هوای عشق بیرنگ
دلم بر کف دستایت مثال شیشه بر سنگ
ای وعده خلاف

 

آهنگ صوتی تاجیکی وعده خلاف از زلیخا

جست و جو:

بخش دانلود:

 

Download دانلود اين آهنگ (براي دانلود کليک کنيد)

 







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 افغانی ای وعده خلاف دانلود موزیک ویدیوی زلیخا وعده خلاف زلیخا وعده خلاف mp3 اهنگ mp3 ای وعده خلاف سر بازار زدی لاف دانلود موزیک ویدیو زلیخا دانلود آهنگ mp3 زلیخا دیدن رویش محاله آهنگ mp3 زلیخا تاجیکی صوتی دانلود بانو زلیخا وعده خلاف اهنگ mp3 تاجیکی شاد صوتی Download ahang Afghani
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو