loading...

My Songs

,    متن آهنگ افغانی مردم ز هجرانت,    متن اهنگ افغانی چرا پرسان بیمارت نکردی,    متن اهنگ افغانی دلم از زندگانی سرده امشب,    متن اهنگ پروا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 431 شنبه 14 دی 1398


,    متن آهنگ افغانی مردم ز هجرانت
,    متن اهنگ افغانی چرا پرسان بیمارت نکردی
,    متن اهنگ افغانی دلم از زندگانی سرده امشب
,    متن اهنگ پرواز افغانی دستم به دامانت جانم به قربانت
,    متن اهنگهای عارف جعفری افغانی
,    متن آهنگ صوتی دلم امشب کجا پرواز کرده
,    متن آهنگ افغانی دلم امشب کجا پرواز کرده
,    اهنگ دلم از زندگانی سرده امشب
,    متن فول آلبوم عارف جعفری
,    متن آهنگهای افغانی

 

متن اهنگ:
دلم امشب کجا پرواز کرده
دوباره ساز غم را ساز کرده
گمانم باز هم در خانه ی توست
که زخم کهنه ام سر واز کرده

دستم به دامانت
جانم به قربانت
کی می رسی ای یار
مردم زهجرانت
کی میشوه عشقه
بینم ده چشمانت

گذر از کوچه ی یارت نکردی
چرا پرسان بیمارت نکردی
سر و جان این من پروانه خو را
نثار شمع رخسارت نکردی

دستم به دامانت
جانم به قربانت
کی می رسی ای یار
مردم زهجرانت







برچسب ها متن آهنگ افغانی مردم ز هجرانت متن اهنگ افغانی چرا پرسان بیمارت نکردی متن اهنگ افغانی دلم از زندگانی سرده امشب متن اهنگ پرواز افغانی دستم به دامانت جانم به قربانت متن اهنگهای عارف جعفری افغانی متن آهنگ صوتی دلم امشب کجا پرواز کرده متن آهنگ افغانی دلم امشب کجا پرواز کرده اهنگ دلم از زندگانی سرده امشب متن فول آلبوم عارف جعفری متن آهنگهای افغانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو