loading...

My Songs

,    متن آهنگ ترکی شبنم تووزلو یار آغلادی,    متن آهنگ صوتی یار آغلادی من آغلادیم شبنم تووزلو,    متن آهنگ تصویری یار آغلادی من آغلادیم شبنم تووزلو, &

♥حسـ ــین♥ بازدید : 121 پنجشنبه 12 دی 1398


,    متن آهنگ ترکی شبنم تووزلو یار آغلادی
,    متن آهنگ صوتی یار آغلادی من آغلادیم شبنم تووزلو
,    متن آهنگ تصویری یار آغلادی من آغلادیم شبنم تووزلو
,    متن آهنگ یار آغلادی من آغلادیم شبنم تووزلو
,    متن آهنگ یار آغلادی من آغلادیم از خواننده زن
,    متن آهنگ یارین بویون قوجاخلادیم شبنم تووزلو
,    متن آهنگ یار آغلادی من آغلادیم از داملا
,    متن آهنگ یار آغلادی از شبنم
,    متن موزیک ویدیو یار آغلادی من آغلادیم از شبنم تووزلو
,    متن آهنگ ترکی
,   

 

ییغشدی قونشولار بوتون جار آغلادی من آغلادیم
باشیندا قارلی داغلارا دانشدیم آیرلیق سوزون
بیر آه چکیب باشینداکی قار آغلادی من آغلادیم
طاریمدا نار آغاجلاری منی گوروب دانیشدیلار
بویومو زیتون اوشاخدی نار آغلادی من آغلادیم
ایله که اسدی بیر خزان تالاندی گوللیرم منیم
خبر چاتینجا بولبوله خار آغلادی من آغلادیم
اورک سوزون دئدیم تارا سیملر اولدی پارا پارا
یاواش یاواش سیزیلدادی یار آغلادی من آغلادیم

Yavash yavash sizildadim yaragladi man agladim
دئدیم کی حق منیم کی دیر باشیمی چکدیلر دارا
طنف سیخاندا بوینومو یار آغلادی من آغلادیم
یار جانمی آلا آلا یار آغلادی من آغلادیم

Yarin boyon ghojakhladim yaragladi man agladim

ترجمه فارسی

دست بر گردن یار انداختم یار گریست و من گریستم
همسایه ها جمع شدند همه همسایه گریست و گریستم

به قله های پوشیده از برف حدیث جدایی گفتم
آهی كشید برفش گریست و من گریستم
درختان انار طارم مرا دیدند به حرف آمدند
زیتون نازم را كشید و انار گریست و من گریستم

چون باد پائیزی وزیدن گرفت و گلهای من به تاراج رفت
تا خبر به بلبل برسد خار گریست و من گریستم
حرف دل را چو با تار گفتم سیمهایش پاره پاره شد
با سوزی آرام تار گریست و من گریستم
گفتم كه حق بامن است و سرم را به دار كشیدند
وقتی طناب دار گردنم را می فشرد دار گری

ست و من گریستم
در حالی که جان به یار تقدیم می کردم یار گریست و من گریستم

 

http://www.tamnamusics.ir/







برچسب ها متن آهنگ ترکی شبنم تووزلو یار آغلادی متن آهنگ صوتی یار آغلادی من آغلادیم شبنم تووزلو متن آهنگ تصویری یار آغلادی من آغلادیم شبنم تووزلو متن آهنگ یار آغلادی من آغلادیم شبنم تووزلو متن آهنگ یار آغلادی من آغلادیم از خواننده زن متن آهنگ یارین بویون قوجاخلادیم شبنم تووزلو متن آهنگ یار آغلادی من آغلادیم از داملا متن آهنگ یار آغلادی از شبنم متن موزیک ویدیو یار آغلادی من آغلادیم از شبنم تووزلو متن آهنگ ترکی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو