loading...

My Songs

,,    متن اهنگ محلی روزگار روزگار بامن چه کردی,    آهنگ روزگار روزگار,    متن اهنگ روزگار روزگار یه عمری با تو ساختم,    متن اهنگ اوف به تو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 213 یکشنبه 01 دی 1398


,
,    متن اهنگ محلی روزگار روزگار بامن چه کردی
,    آهنگ روزگار روزگار
,    متن اهنگ روزگار روزگار یه عمری با تو ساختم
,    متن اهنگ اوف به تو ای روزگار
,    آهنگ روزگار روزگار یه عمری با تو ساختم
,    اهنگ مرتضی جوان روزگار
,    متن آهنگ روزگار روزگار
,    متن اهنگ های مرتضی جوان
,    اهنگ روزگار ای روزگار با من چه کردی
,    متن آهنگهای محلی

https://music-fa.com/download-song/10476/

نگاه بکن به چشمام؛ به خاطر تو خیسه ●♪♫
نامه ی آخرم رو؛ با اشکام می نویسم…●♪♫
دیواری از درد و غم؛ رو قلبِ من تو ساختی…●♪♫
دلِ منو شکوندی●♪♫
با بی وفایی رفتی..●♪♫

تنظیم : علی اسحاقیان
اوف به تو ای روزگار!●♪♫
با قلب من چه کردی؟!●♪♫
از دستِ تو بنالم؛ یا از دردِ نامردی؟●♪♫
روزگار… روزگار…●♪♫


یه عمری، با تو ساختم●♪♫
مردی و نامردی رو؛ با تو بودم، شناختم…●♪♫
آتش زدی به قلبم●♪♫
آتیش بگیری، از غم…●♪♫
تمامِ زندگیموُ؛ کردی تو درد و ماتم●♪♫
اوف به تو ای روزگار!●♪♫
با قلب من چه کردی؟!●♪♫
از دستِ تو بنالم؛ یا از دردِ نامردی؟●♪♫







برچسب ها متن اهنگ محلی روزگار روزگار بامن چه کردی آهنگ روزگار روزگار متن اهنگ روزگار روزگار یه عمری با تو ساختم متن اهنگ اوف به تو ای روزگار آهنگ روزگار روزگار یه عمری با تو ساختم اهنگ مرتضی جوان روزگار متن آهنگ روزگار روزگار متن اهنگ های مرتضی جوان اهنگ روزگار ای روزگار با من چه کردی متن آهنگهای محلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو