loading...

My Songs

هیچکی مثل من تورو نفهمید هیچکی مثل من تورو نبخشید هیچکی مثل من تنهای تنها هیچکی مثل تو به من نخندید مردی که عمرش بی تو به سر شد دیوونه بود و دیوونه تر شد با اینکه عشقی از تو نمیدید با سایه ی تو مرد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 103 سه شنبه 07 آبان 1398

هیچکی مثل من تورو نفهمید هیچکی مثل من تورو نبخشید

هیچکی مثل من تنهای تنها هیچکی مثل تو به من نخندید

مردی که عمرش بی تو به سر شد دیوونه بود و دیوونه تر شد

با اینکه عشقی از تو نمیدید با سایه ی تو مرد سفر شد

 

انگار نه انگار چشماتو بستی انگار نه انگار قلبی شکستی

انگار فقط من دیوونه بودم خوش باشی هرجا با هرکه هستی

 

هیچکی مثل تو زیبا و ظالم مثل تو مغرور پیدا نمیشه

هیچی مثل تو با قلب سنگش پیش یه عاشق رسوا نمیشه

 

انگار نه انگار چشماتو بستی انگار نه انگار قلبی شکستی

انگار فقط من دیوونه بودم خوش باشی هرجا با هرکه هستی

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو