loading...

My Songs

     دنیای من بی تو دلتنگی محضه لطفا کنارم باش هرچی که پیش اومد تا آخرین لحظه لطفا کنارم باش لطفا کنارم باش وقتی که از هرکی غیر از تو بیزارم لطفا کنارم باش اون لحظه هایی که میگم دوست

♥حسـ ــین♥ بازدید : 175 پنجشنبه 18 مهر 1398

 

 

 دنیای من بی تو دلتنگی محضه لطفا کنارم باش
هرچی که پیش اومد تا آخرین لحظه لطفا کنارم باش
لطفا کنارم باش وقتی که از هرکی غیر از تو بیزارم
لطفا کنارم باش اون لحظه هایی که میگم دوست دارم
لطفا کنارم باش وقتی که تنهایی عکساتو میبینم
وقتی که دنیارو تو خواب و بیداری من با تو میبینم لطفا کنارم باش

 

 

 

وقتی که تو فکرت از بغض و از گریه تا صبح بیدارم
تو لحظه هایی که بی وقفه دستاتو میخوام کم دارم
لطفا کنارم باش مثل همون روزا روزای بارونی
مثل روزایی که با بغض میگفتی از عشق داغونی
لطفا کنارم باش تا آخر غصه تا اونور رویا
بی حد اندازه بی مرز و محدوده تا آخر دنیا لطفا کنارم باش

http://entermusic.ir/

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ لطفا کنارم باش دانلود آهنگ مهرنوش بنام لطفا کنارم باش دانلود اهنگ لطفا کنارم باش وقتی که از هرکی غیر از تو بیزارم اهنگ مهرنوش لطفا کنارم باش دنیای من بی تو دلتنگی محضه لطفا کنارم باش دانلود اهنگ دنیای من بی تو دلتنگی محضه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو