loading...

My Songs

    بيا بازم بخند واسم تنهام نزار بمونيم با همعشقت به من سرد شد و دوست داشتنت کم شد وبيا بازم عشقم پيشم برگرد با من دو تايي دور شيميک صدا شيم با من باش با هم پيشم باش بازمپيشم باش بازم بيا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 243 پنجشنبه 18 مهر 1398

 

 

بيا بازم بخند واسم تنهام نزار بمونيم با هم
عشقت به من سرد شد و دوست داشتنت کم شد و
بيا بازم عشقم پيشم برگرد با من دو تايي دور شيم
يک صدا شيم با من باش با هم پيشم باش بازم
پيشم باش بازم بيا نزديک تر
من و تو دور شيم هم صدا شيم با من باش با من
پيشم باش بازم پيشم باش بازم
بيا نزديک تر بيا نزديک تر برگرد بازم بمون واسم
باز جايِ خاليت با خودت پر شه با خودت پر شه
تا هميشه تو قلبمي تا هميشه تو عشقمي تا هميشه قلبم درگيرِ توعه

 

http://entermusic.ir

من اون روانيم که ميره بد رو عصاب بيا ببين بدونِ تو سگ شدم باز
که شبا به خاطرات تو چنگ ميندازه حالا به ياد کي شبامو سر کنم ها
من خيلي وقت زندگيو رد دادم پس تعجب نکن اگه مثل سگ باشم
من فازه بد دادم به شبايِ تاريکم چون نخواستم مثل تو همون گدايي شم
که هول عشقِ فقط جلب چشاته من ميرم تا به قول تو آدم حسابي شم
اون مرد مثل همه قبلش جون داد نميدونه يهو از چشم افتاد
اه وقتي خوشي هاشو بي من سر کرد واسه دفنِ اون دل ما قبرستون داد
واي اينبار حال و روزم اصلا خوش نيست ما عشق و نفرت يه جا با هم کشتيم
دست بر نميداره دلم شکست غروب سرده بي چاره
که با عکسايِ تو هم ديگه حرفش شده کسي پيدا نميشه اونو درکش کنه
من دارم ميرم جلو نزديک تر شم که خنده رو رو لبام تحريک کردم
تو رگايي که يه روزي عشقِ تو جون داد حالا زهرِ نفرتو بهش تزريق کردم

دو تايي دور شيم يک صدا شيم با من باش با هم
پيشم باش بازم پيشم باش بازم بيا نزديک تر
من و تو دور شيم هم صدا شيم با من باش با من
پيشم باش بازم پيشم باش بازم بيا نزديکتر بيا نزديکتر

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی و اورجینال

 

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی و اورجینال







برچسب ها دانلود اهنگ قدیمی بهزاد پکس و احمد سلو دانلود آهنگ غمگین بهزاد پکس و احمد سولو فول آلبوم بهزاد پکس و احمد سلو دانلود اهنگ احمد سلو و بهزاد پکس زخم کاری دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس و احمد سلو شب تولد دانلود آهنگ های بهزاد پکس و احمد سولو دانلود آهنگ بهزاد پکس و احمد سلو بنام برگرد پیشم دانلود اهنگ های قدیمی بهزاد پکس احمد سلو دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس و احمد سولو بعضی وقتا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو