loading...

My Songs

,    متن آهنگ من با تو آرومم,    دانلود آهنگ من با تو آرومم وقتی دستامو میگیری,    دانلود آهنگ با تو آرومم محمدرضا هدایتی 320,    متن آهنگ م

♥حسـ ــین♥ بازدید : 231 یکشنبه 14 مهر 1398


,    متن آهنگ من با تو آرومم
,    دانلود آهنگ من با تو آرومم وقتی دستامو میگیری
,    دانلود آهنگ با تو آرومم محمدرضا هدایتی 320
,    متن آهنگ من با تو آرومم بی تو داغونم
,    باتو من ارومم
,    من با تو آرومم آرمین
,    آهنگ با تو من آرومم مهدی شهنازی
,    دانلود آهنگ من با تو آرومم ماکان بند
,    دانلود آهنگ من با تو آرومم مهدی شهنازی

 

https://nicmusic.net/1394/07/%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D9%88-%D8%A2%D8%B1%D9%88%D9%85%D9%85-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF-%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D9%87%D8%AF%D8%A7%DB%8C%D8%AA%DB%8C/

تو واسم مثه بارونی
تو واسم مثه رویایی
تو با این همه زیبایی
من و این همه تنهایی
من و حالی که می دونی
من با تو آرومم
وقتی دستام و می گیری
وقتی حالم و می پرسی
حتی وقتی ازم سیری
حتی وقتی که دلگیری
من بی تو می میرم
تو که حالم و می فهمی
تو که فکرمو می خونی
تو که حسمو می دونی
تو که حسمو می دونی
تو واسم مثه بارونی
تو واسم مثه رویایی
تو با این همه زیبایی
من و این همه تنهایی
من و حالی که می دونی
من با تو آرومم
وقتی دستام و می گیری
وقتی حالم و می پرسی
حتی وقتی.ازم سیری
حتی وقتی که دلگیری
من بی تو می میرم
تو که حالم و می فهمی
تو که فکرمو می خونی
تو که حسمو می دونی
تو که حسمو می دونی

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها متن آهنگ من با تو آرومم دانلود آهنگ من با تو آرومم وقتی دستامو میگیری دانلود آهنگ با تو آرومم محمدرضا هدایتی 320 متن آهنگ من با تو آرومم بی تو داغونم باتو من ارومم من با تو آرومم آرمین آهنگ با تو من آرومم مهدی شهنازی دانلود آهنگ من با تو آرومم ماکان بند دانلود آهنگ من با تو آرومم مهدی شهنازی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو