loading...

My Songs

  دانلود آهنگ دلتنگی نیما مهدوی ….. ♬♪♪♪🎵🎶🎵♪♪♪♬ ….. درد غریبی سه دره خومه شی دلی تنگی میرمه❤˙♫ عاشقی دلی زخمی ای سه در خومه دلی تنگی میرمه❤˙♫ دلبری کردی و همش دل ره وردی دلی تنگی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 199 جمعه 11 مرداد 1398

 

دانلود آهنگ دلتنگی نیما مهدوی

….. ♪♪♪🎵🎶🎵♪♪♪ …..
درد غریبی سه دره خومه شی دلی تنگی میرمه˙
عاشقی دلی زخمی ای سه در خومه دلی تنگی میرمه˙
دلبری کردی و همش دل ره وردی دلی تنگی میرمه ˙
ᵔ_ᵔ
اسا شنی چشم بدیمه تنی نامردی، شی دلی تنگی میرمه ، ولا یار تی اسیرمه˙
خدا دونه من از قبل توی جوونی پیرمه˙
تره هر چی بدیووم شیر نهیمه شی دلی تنگی میرمه˙

 

 
ᵔ_ᵔᵔ_ᵔ
عشق من هارش من چنی پیر بهیمه شی دلی تنگی میرمه˙
خدایا می زندگی بورده بر باد شی دلی تنگی میرمه˙
دل دوسته غم خاره که نا زیاد شی دلی تنگی میرمه˙

شی دلی تنگی میرمه ولا یار تی اسیرمه خدا دونه من از غم توی جوونی پیرمه •)
چند روزه که نویمه یار تی رو ره، تی دوری بورده می چشی سو ره •)
منم گذشت هاکردمه تی نامردی ره از دل بوردمه این همه بدی ره ²
گمه شی دل مست و شی چشم خماری دا
بی وفا یار دل دارنه انتظار دا •)
بشکنی می دلی احساسی ره شی دلی تنگی میرمه •)
تی دل از بی من دین وی راضیه شی دلی تنگی میرمه •)
آخر سر کار هر دل سکوته شی دلی تنگی میرمه
می دل نوو هر دارویی سه کوتر شی دلی تنگی میرمه⍣⍣
شی دلی تنگی میرمه ولا یار تی اسیرمه خدا دونه من از غم توی جوونی پیرمه

…..
♪♪♪🎵🎶🎵♪♪♪ …..

نیما مهدوی دلتنگی

پخش آنلاین موزیک

مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند.

 

منبع سویل موزیک

 







برچسب ها دانلود آهنگ دلتنگی نیما مهدوی بهمراه متن دانلود آهنگ جدید دلتنگی نیما مهدوی تکست آهنگ دلتنگی نیما مهدوی کد آهنگ پیشواز دلتنگی نیما مهدوی همراه اول دانلود آهنگ mp3 دلتنگی نیما مهدوی دانلود آهنگ دلتنگی نیما مهدوی دانلود موزیک کد آهنگ پیشواز دلتنگی نیما مهدوی کد آهنگ پیشواز دلتنگی نیما مهدوی ایرانسل متن آهنگ دلتنگی نیما مهدوی + دانلود دانلود اهنگ جدید دانلود اهنگ شعر آهنگ دلتنگی نیما مهدوی دانلود آهنگ زیبای دلتنگی نیما مهدوی متن آهنگ متن آهنگ دلتنگی نیما مهدوی آکورد آهنگ دلتنگی نیما مهدوی تکست اهنگ دانلود آهنگ دلتنگی نیما مهدوی به همراه متن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو