loading...

My Songs

  متن آهنگ میخندم من بر دنیا ای زیبا من چون گلها میخندم ,دانلود آهنگ کمیاب,دانلود موزیک میخندم من بر دنیا ای زیبا من چون گلها میخندم ,دانلود بهترین اهنگ ,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ میخندم من

♥حسـ ــین♥ بازدید : 99 سه شنبه 11 تیر 1398

 

متن آهنگ میخندم من بر دنیا ای زیبا من چون گلها میخندم ,دانلود آهنگ کمیاب,دانلود موزیک میخندم من بر دنیا ای زیبا من چون گلها میخندم ,دانلود بهترین اهنگ ,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ میخندم من بر دنیا ای زیبا من چون گلها میخندم ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگهای ایرانی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید میخندم من بر دنیا ای زیبا من چون گلها میخندم ,دانلود آهنگ های نایاب,دانلود ریمیکس میخندم من بر دنیا ای زیبا من چون گلها میخندم ,دانلود آهنگ شاد,دانلود موزیک,Download New Music,دانلود آهنگ,

دانلود اهنگ - میخندم من بر دنیا ای زیبا من چون گلها میخندم

           

 

 

میخندم میخندم من بر دنیا میخندم
بر دنیا ای زیبا من چون گلها میخندم
گل من رفتی به کجا کردی دلخون تو مرا
چو شوی از من جدا من میمیرم به خدا
در پایت جان ریزم از قهرت نگریزم

با لبخندی شادم کن با پیغامی یادم کن
من شام خاموش تو تو صبح خندان من
نقشی غم افزا دارد آغاز و پایان من به خدا به خدا

من موجی سرگردانم من دردی بی پایانم
با عشق و ناکامی ها هم عهد و هم پیمانم
وصل تو باشد درمانم نگهت زد آتش بر جانم
تو را جویم تو را خواهم من از تو دوری نتوانم
وفا جویم صفا خواهم بیا بنشین بر دامانم

 

http://entermusic.ir/

 

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی و اورجینال

 

 







برچسب ها متن آهنگ میخندم من بر دنیا ای زیبا من چون گلها میخندم دانلود آهنگ کمیاب دانلود موزیک میخندم من بر دنیا ای زیبا من چون گلها میخندم دانلود بهترین اهنگ دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ میخندم من بر دنیا ای زیبا من چون گلها میخندم دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگهای ایرانی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید میخندم من بر دنیا ای زیبا من چون گلها میخندم دانلود آهنگ های نایاب دانلود ریمیکس میخندم من بر دنیا ای زیبا من چون گلها میخندم دانلود آهنگ شاد دانلود موزیک Download New Music دانلود آهنگ دانلود اهنگ میخندم من بر دنیا ای زیبا من چون گلها میخندم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو