loading...

My Songs

,    دانلود آهنگ جمشید بنام ممنونم,    دانلود آهنگ جمشید ممنونم هنوز دوستم داری,    جمشید ممنونم هنوز دوسم داری,    دانلود آهنگ جمشید جدید,&

♥حسـ ــین♥ بازدید : 267 جمعه 07 تیر 1398




,    دانلود آهنگ جمشید بنام ممنونم
,    دانلود آهنگ جمشید ممنونم هنوز دوستم داری
,    جمشید ممنونم هنوز دوسم داری
,    دانلود آهنگ جمشید جدید
,    اهنگ جدید جمشید ممنونم
,    موزیک ویدیو جمشید ممنونم
,    اکورد اهنگ ممنونم از جمشید
,    متن آهنگ ممنونم جمشید
,    دانلود آهنگ ممنونم جمشید 320

متن آهنگ ممنونم از جمشید

یه روز بهت گفتم تو قلبم آتیشه

با من بمون عشقم دنیات عوض میشه

نه روتو برگردون نه صحنه سازی کن

عاشق شو با عشقت دیوونه بازی کن

ممنونم هنوز دوستم داری

هنوز نمیذاری عشقت بشه تکراری

ممنونم پشت سرم گفتی دریای احساسه

ممنون هوامو داری

هنوز نمیذاری عشقت بشه تکراری

ممنونم پشت سرم گفتی دریای احساسه

ممنون هوامو داری

ممنون هوامو داری

دانلود آهنگ جدید جمشید بنام ممنونم

هنوز احساس من اینه اگه تنهات نمیذارم

واسه دوست دارم گفتن همه دنیا رو کم دارم

هنوزم بیقرارم من بذاری سر روی شونه ام

برای حسی که دارم همیشه از تو ممنونم

ممنونم هنوز دوستم داری

هنوز نمیذاری عشقت بشه تکراری

ممنونم پشت سرم گفتی دریای احساسه

ممنون هوامو داری

یه روز بهت گفتم تو قلبم آتیشه

با من بمون عشقم دنیات عوض میشه

نه روتو برگردون نه صحنه سازی کن

عاشق شو با عشقت دیوونه بازی کن

ممنونم هنوز دوستم داری

هنوز نمیذاری عشقت بشه تکراری

ممنونم پشت سرم گفتی دریای احساسه

ممنون هوامو داری

http://mymanotomusic.com

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 








برچسب ها دانلود آهنگ جمشید بنام ممنونم دانلود آهنگ جمشید ممنونم هنوز دوستم داری جمشید ممنونم هنوز دوسم داری دانلود آهنگ جمشید جدید اهنگ جدید جمشید ممنونم موزیک ویدیو جمشید ممنونم اکورد اهنگ ممنونم از جمشید متن آهنگ ممنونم جمشید دانلود آهنگ ممنونم جمشید 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو