loading...

My Songs

    داره صدات میپیچه تو گوشم یه دیقه ساعتو نگاه کن تا همین الان تو فکر توام سیگارم تموم شد پاکتو نگاه کن همه اینارو با عکسات کشیدم یه نخ یه عکس یه نخ یه عکس یه نخ یه عکس خوابم نمیبره چی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 247 جمعه 31 خرداد 1398

 

 

داره صدات میپیچه تو گوشم یه دیقه ساعتو نگاه کن

تا همین الان تو فکر توام سیگارم تموم شد پاکتو نگاه کن

همه اینارو با عکسات کشیدم یه نخ یه عکس

یه نخ یه عکس یه نخ یه عکس خوابم نمیبره چیکار کنم میگی

یه روز نیاد بگی به حرفام رسیدی داره دیر میشه بیا

موهام داره بلند میشه داره سفید میشه مهراب داره پیر میشه

بیا چشام هنوز به ساعته برگشتنت عشقمه

دلم دستته ها یهو میوفته میشکنه بیا

 

تا نشکسته بیا ببین هنوز دوست دارم زیاد بیا

بعد تو غصه ها روی سرم آواره میشه اگه بری و برنگردی پیش دلم

بعد تو کجا برم لباش پی لبای تو تنگه دلت واسش مگه

هرجوری دلت میخواد میشکنی جنگه مگه اون هرچی یادگاری

داشتیمو برد دلم توی تنهاییش غصه خورد اونی که فکرشم نکردیمو

آره مرد رفت هرچی یادگاری داشتیم برد دلم توی تنهاییش غصه خورد

اونی که فکرشم نکردی مرد آره مرد تنم لشه لشه توی تخت اما تو بیداری

مثل قدیم سرکاری شیشه الکل دستم زیر زبون یه مزه تلخ فیلترای سیگار خاموش

فکر فکر میزنه به سرم این سخته بدون تو یهویی آتیش بزنم

فکرت بزنه به سرم عادت شده ها نصف شب پا میشم از جا

یه سری به قرصا میزنم نکنه تموم شده باشن با تموم دخترای شهرمون سرد شدم

واسه سینه سوخته ها بغض نفس گیر شدم قلبمو زیر پاهات خورد کردی

تو که خیلی بچه ای بگو گنده تون بیاد نشکون میشی خونه نشین

دیگه خاطره ای نیست که کار هر شب من شده اشکمو هق هق و گریه و بارون

هنوز آشوبم اگه نشنوم من دیگه نیستی تو آروم بیخیال دل من هر روز دیگه داغون و داغون و داغون

یکی اومد تو زندگیمو یه روزی عاشق کرد منو رفت احساسمو کشت توی سینه  بدجوری قلبمو سوزوند رفت

 

 

pardismusics.com

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها کد آهنگ پیشواز داره دیر میشه بیا مهراب ایرانسل متن آهنگ دانلود آهنگ داره دیر میشه بیا مهراب دانلود بیت / بیکلام داره دیر میشه بیا مهراب کد آوای انتظار داره دیر میشه بیا مهراب متن آهنگ داره دیر میشه بیا مهراب کد آهنگ پیشواز داره دیر میشه بیا مهراب همراه اول تکست آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو