loading...

My Songs

,    دانلود اهنگ آرامش مروارید و ادی,    اهنگ ادی عطار و مروارید ارامش,    دانلود آهنگ ادی عطار و مروارید آرامش,    ادی عطار و مروارید دلخوش

♥حسـ ــین♥ بازدید : 135 جمعه 24 خرداد 1398


,    دانلود اهنگ آرامش مروارید و ادی
,    اهنگ ادی عطار و مروارید ارامش
,    دانلود آهنگ ادی عطار و مروارید آرامش
,    ادی عطار و مروارید دلخوشی
,    آهنگ ادی عطار و مروارید دلخوشی
,    موزیک ویدیو ادی عطار و مروارید آرامش
,    دانلود آهنگ جدید ادی عطار و مروارید منو دوست داری
,    دانلود آهنگ مروارید و ادی عطار بی اندازه دوسش دارم
,    دانلود آهنگ ادی عطار و مروارید منو دوست داری

,   

 

متن آهنگ ادی عطار و مروارید به نام آرامش

ثابت کرد با همه فرق داره
ثابت کرد مال منه
دنیامُ زیر و رو کرد چشماش
درمون حال منه
هوامو داره با چشاش
کیه انقدر خوبه که بخوام
بی اندازه دوسش دارم
خوبییاشو چطور بشمارم
کنارش آرامش دارم
آرامش
بی اندازه دوسش دارم
خوبییاشو چطور بشمارم
کنارش آرامش دارم
دیوونم کرد انقدر دیوونست
درگیرِ قلبم با اون
آرومم وقتی که راه میریم
دلواپس میشه برام
هوامو داره با چشاش
اونو دوس داشته باشم به جاش
بی اندازه دوسش دارم
خوبییاشو چطور بشمارم
کنارش آرامش دارم
بی اندازه دوسش دارم
خوبییاشو چطور بشمارم
کنارش آرامش دارم
میخوامش

دانلود آهنگ آرامش با صدای ادی عطار و مروارید با لینک مستقیم

ثابت کرد با همه فرق داره
ثابت کرد مال منه
دنیامُ زیر و رو کرد چشماش
درمون حال منه
دلواپس میشه برام
هوامو داره با چشاش
کیه انقدر خوبه که بخوام
اونو دوس داشته باشم به جاش
بی اندازه دوسش دارم
خوبییاشو چطور بشمارم
آرامش
بی اندازه دوسش دارم
خوبییاشو چطور بشمارم
میخوامش
درگیرِ قلبم با اون
آرومم وقتی که راه میریم
باهم دیگه تو بارون
دلواپس میشه برام
هوامو داره با چشاش
کیه انقدر خوبه که بخوام
اونو دوس داشته باشم به جاش
بی اندازه دوسش دارم
خوبییاشو چطور بشمارم
کنارش آرامش دارم
آرامش

 

http://www.musicsmand.com/

 







برچسب ها دانلود اهنگ آرامش مروارید و ادی اهنگ ادی عطار و مروارید ارامش دانلود آهنگ ادی عطار و مروارید آرامش ادی عطار و مروارید دلخوشی آهنگ ادی عطار و مروارید دلخوشی موزیک ویدیو ادی عطار و مروارید آرامش دانلود آهنگ جدید ادی عطار و مروارید منو دوست داری دانلود آهنگ مروارید و ادی عطار بی اندازه دوسش دارم دانلود آهنگ ادی عطار و مروارید منو دوست داری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو