loading...

My Songs

,    دانلود آهنگ مجید اصلاحی بام بام,    دانلود آهنگ مجید اصلاحی بام بام ریمیکس,    دانلود ریمیکس مجید اصلاحی بام بام,    اهنگ مجید اصلاحی ب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 310 جمعه 24 خرداد 1398



,    دانلود آهنگ مجید اصلاحی بام بام
,    دانلود آهنگ مجید اصلاحی بام بام ریمیکس
,    دانلود ریمیکس مجید اصلاحی بام بام
,    اهنگ مجید اصلاحی بام بام ریمیکس
,    دانلود اهنگ بام بام ریمیکس
,    دانلود اهنگ های شاد مجید اصلاحی
,    ریمیکس بام بام
,    اهنگ بام بام خارجي
,    دانلود اهنگ چشمات منو دیوونه کرد اون نگاهت منو بی خونه کرده

,   

 

آهنگ مجید اصلاحی به نام بام بام

 

مغز من تو فکر تو وله

فکر من تو فکر تو وله

چشمات منو دیوونه کرد

اون نگاهت منو بی خونه کرده

باز من دلم تنگ توئه

این دل بی تاب توئه

راحت شدی عشق من دیوونه

مغز من تو فکر تو وله

فکر من تو فکر تو وله

مغز من تو فکر تو وله

فکر من تو فکر تو وله

سخته جداییمون از هم باشی

قشنگه شهر قلبم

باز من دلم تنگ توئه

این دل بی تاب توئه

راحت شدی عشق من دیوونه

کم کم زندگی من شدی

و هرشب توی فکر من تو بودی

من قلبم به عشقت میزنه

دستات تو دستای منه

آخر شدی عشق من دیوونه

مجیک

چشمات منو دیوونه کرد

اون نگاهت منو بی خونه کرده

باز من دلم تنگ توئه

این دل بی تاب توئه

راحت شدی عشق من دیوونه

مغز من تو فکر تو وله

فکر من تو فکر تو وله

مغز من تو فکر تو وله

فکر من تو فکر تو وله

بام بام

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 

 

https://pardismusics.com







برچسب ها دانلود آهنگ مجید اصلاحی بام بام دانلود آهنگ مجید اصلاحی بام بام ریمیکس دانلود ریمیکس مجید اصلاحی بام بام اهنگ مجید اصلاحی بام بام ریمیکس دانلود اهنگ بام بام ریمیکس دانلود اهنگ های شاد مجید اصلاحی ریمیکس بام بام اهنگ بام بام خارجي دانلود اهنگ چشمات منو دیوونه کرد اون نگاهت منو بی خونه کرده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو