loading...

My Songs

جز تو ندارم هيشکسو کاري اما تو با من حرفي نداريگريه ها از من خنده ها مال تو نميدونستم دوسم نداريچپ و راس بم ميگن با يه غريبه تو کوچه پس کوچه قرار ميذاريزهر عشق و ريختي توي رگهام نميدونستم دوسم نداريتي

♥حسـ ــین♥ بازدید : 93 چهارشنبه 22 خرداد 1398

جز تو ندارم هيشکسو کاري اما تو با من حرفي نداري
گريه ها از من خنده ها مال تو نميدونستم دوسم نداري

چپ و راس بم ميگن با يه غريبه تو کوچه پس کوچه قرار ميذاري
زهر عشق و ريختي توي رگهام نميدونستم دوسم نداري

تيک تيک ساعت رو ديوار قلبم ياد اون لحظه ها ميندازه
ما يه روز عاشق بوديم و هستيم من تو رو ميخوام بي اندازه

اميد من دلواپسيم باشه تو هم پيشم نيا
بذار ک تنها بمونم هميشه تو دلتنگيام



آهنگ تیک تیک ساعت از ایمان غلامی

زخم ربون و صبر من بخدا حدي داره
يه قلب خالي از اميد ديگه شکوندن نداره

تيک تيک ساعت رو ديوار قلبم ياد اون لحظه ميندازه
ما يه روز عاشق بوديم و هستيم من تو رو ميخوام بي اندازه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو