loading...

My Songs

آهنگ تو عینه منی ایمان حرارتLyrics Music Iman Hararat Ft Mehdeejay To Eyne Maniترانه و شعر آهنگ تو عینه منی ایمان حرارتننهایی آسون نیست تنهاییمیخوام خواب باشم ببینم اینجاییسیگارو کبریت بیدارو موزیک تو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 261 چهارشنبه 22 خرداد 1398

آهنگ تو عینه منی ایمان حرارت
Lyrics Music Iman Hararat Ft Mehdeejay To Eyne Mani




ترانه و شعر آهنگ تو عینه منی ایمان حرارت
ننهایی آسون نیست تنهایی
میخوام خواب باشم ببینم اینجایی
سیگارو کبریت بیدارو موزیک تو گوشم
کوچیک که بودم روزی فکر نمیکردم
برسی به حرفم بکنی ترکم نکنی درکم
نمیکردی درکم
تو عینه منی دقیقا عینه همیم
شریک غم نی وقتی که من تنهاترین مرد دنیام
شنیدی دردو دلامو بگو رفتی کجا بگو تو رفتی کجا
نمیچرخه زمین وقتی کنار همیم


وقتی که عاشق ترین مرد بودم ولی
الان بریدم دیگه یه حسی بهم میگه
سراغی نمیگیره
بدون که کمی دیره
نگو ازم دل میکنی تو عمره منی
با من وقت کنی شبو سحر کنیم
باز با من عینه منی تو عینه منی
نگو ازم دل میکنی تو عینه منی
با من قهر کنی خونه رو ترک کنی
باز با من عینه منی
تو عینه منی
تکست آهنگ تو عینه منی ایمان حرارت
همه میگن خوبیم با هم دورو برم کلی آدم
دیدم ولی نیست تویه یادم
بهتر از تو دیگه نیست بیاد با من
مثه جوهر تو آب حل شدیم
زود گذشتو بزرگتر شدیم
زندگیمونو ول کردیم از دنیا کله عمر دل کندیم
گرمامونو گرفتیم از هم ساعت وایستادو تو گرفتی دستم
چشمام تو چشماتو من نزدیک تر میشه پلکات رو هم
وای یه حسه لعنتی که دوست داره لبهاتو راضی کنه
نمیذارم ایندفعه بخواد زندگی با من بازی کنه
پس چرا پلکم خیسه یکسال گذشتو نیستم پیشت
اه باز نگو اینا قسمت نیستش اصلا گذشته از من ریسکش
شدم آدمی که انگیزه کم داره چون گذشته واسم رنگی تر از حاله
باز دممونو به هم پس میدیم
انگار زمستونه به هم چسبیدیم
تازگی تاره کوک شد آیندمون دود شد رفت
شب گذشتو روز شد زندگیمون چه زود شد سخت
قفلم رو چهار بسته شمع دیگه افتاده خواب از چشم
هه من باز به تو وابسته شم جلو من هر چه راه بسته شن
تو عینه منی دقیقا عینه همیم
شریکه غم نی وقتی که من تنها ترین مرد دنیام
شنیدی دردو دلامو بگو رفتی کجا بگو تو رفتی کجا
نمیچرخه زمین وقتی کنار همیم
وقتی که عاشق ترین مرد بودم ولی
الان بریدم دیگه یه حسی بهم میگه
سراغی نمیگیره
بدون که کمی دیره
نگو ازم دل میکنی تو عمره منی
با من وقت کنی شبو سحر کنیم
باز با من عینه منی تو عینه منی
نگو ازم دل میکنی تو عینه منی
با من قهر کنی خونه رو ترک کنی
باز با من عینه منی
تو عینه منی

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو