loading...

My Songs

  X متن آهنگ وقتی نیستی از محسن یگانه X کد پیشواز آهنگ وقتی نیستی از محسن یگانه X دانلود آهنگ غمگین X دانلود آهنگ عاشقانه X دانلود آهنگ غمگین96 X دانلود آهنگ عاشقان

♥حسـ ــین♥ بازدید : 402 شنبه 04 خرداد 1398

 

X متن آهنگ وقتی نیستی از محسن یگانه X کد پیشواز آهنگ وقتی نیستی از محسن یگانه X دانلود آهنگ غمگین X دانلود آهنگ عاشقانه X دانلود آهنگ غمگین96 X دانلود آهنگ عاشقانه96 X دانلود آهنگ غمگین جدید X گلچین محسن یگانه X بهترین آهنگهای محسن یگانه X آهنگ وقتی نیستی هرچی غصه است تو صدامه X آهنگ وقتی نیستی هرچی اشکه تو چشامه X آهنگ از وقتی رفتی ،دارم هر ثانیه از غصه رفتنت میسووزم X آهنک حالا عکست تنها یادگاره از تو X دانلود آهنگ غمگین قشنگ X دانلود آهنگ جدید X دانلود آهنگ غمگین با گیتار

از عذاب رفتن تو میسوزم توو اوج غربت
واسه ی بودن با تو ،نداارم یه لحظه فرصت
اینجا اشک توو چشامو به کسی نشون نداادم
اگه بشکنه غرورم خم به ابرووم نمیارم
وقتی نیستی هرچی غصه است تو صداامه
وقتی نیستی هرچی اشکه تو چشاامه
از وقتی رفتی ،دارم هر ثانیه از غصه رفتنت میسووزم
کاشکی بودی و میدیدی که چی آوردی به روزم
حالا عکست، تنها یادگاره از تو
خاطراتت، تنها باقی مونده از تو
وقتی نیستی، یاد تو هر نفس آتیش میرنه به این وجودم

 

 

btab74.rozblog.com

 


کاش از اول نمیدونستی من عاشق تو بودم
از عذاب رفتن تو، میسوزم تو اوج غربت
واسه ی بودن باا تو ندارم، یه لحظه فرصت
اینجا اشک تو چشامو، به کسی نشون نداادم
اگه بشکنه غرورم،خم به ابروم نمیارم
وقتی نیستی، هرچی غصه است تو صداامه
وقتی نیستی، هرچی اشکه تو چشاامه
از وقتی رفتی دارم هر ثانیه از غصه رفتنت میسوزم
کاشکی بودی و میدیدی که چی آوردی به روزم
حالا عکست ،تنها یادگاره از تو
خاطراتت،تنها باقی مونده از تو
وقتی نیستی یاد تو هر نفس آتیش میرنه به این وجودم
کاش از اول نمیدونستی من عاشق تو بودم

 

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم







برچسب ها متن آهنگ وقتی نیستی از محسن یگانه کد پیشواز آهنگ وقتی نیستی از محسن یگانه دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ عاشقانه دانلود آهنگ غمگین96 دانلود آهنگ عاشقانه96 دانلود آهنگ غمگین جدید گلچین محسن یگانه بهترین آهنگهای محسن یگانه آهنگ وقتی نیستی هرچی غصه است تو صدامه آهنگ وقتی نیستی هرچی اشکه تو چشامه آهنگ از وقتی رفتی ،دارم هر ثانیه از غصه رفتنت میسووزم آهنک حالا عکست تنها یادگاره از تو دانلود آهنگ غمگین قشنگ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ غمگین با گیتار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو