loading...

My Songs

اون دلش پیش یه احساس دیگس خوب میدونم میدونم منو نمیخواد از تو چشاش میخونم من واسش فرقی ندارم که برم یا بمونم نمیخواد عشقمو دیگه اینو حالا میدونم چرا عشقمو نخواست واسه چی نموند کنارم مگه بهش نگفته

♥حسـ ــین♥ بازدید : 125 دوشنبه 30 اردیبهشت 1398

اون دلش پیش یه احساس دیگس خوب میدونم

میدونم منو نمیخواد از تو چشاش میخونم

من واسش فرقی ندارم که برم یا بمونم

نمیخواد عشقمو دیگه اینو حالا میدونم

چرا عشقمو نخواست واسه چی نموند کنارم

مگه بهش نگفته بودم کسیو جز اون ندارم

 

 

میدونست عاشقشم من میدونست براش میمیرم

میدونست آرومه قلبم وقتی دستاشو میگیرم

آهنگ چرا عشقمو نخواست از رامین بیباک

دیگه رفته از کنارم بودنش با من محاله

چرا عشقمو نخواست این هنوز برام سواله

چرا عشقمو نخواست واسه چی نموند کنارم

مگه بهش نگفته بودم کسیو جز اون ندارم

میدونست عاشقشم من میدونست براش میمیرم

میدونست آرومه قلبم وقتی دستاشو میگیرم

 

دانلود آهنگ چرا عشقمو نخواست







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو