loading...

My Songs

کلبه ها فکر حصارن باغچه ها فکر بهارن باغبونا فکر بارن من به فکر قصه گفتن شب تو فکر راه نوره نور تو فکر بوف کوره خاک به فکر ابر دوره من به فکر دل سپردن من چه کردم جز نشستن  گریه دیدن گریه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 100 یکشنبه 15 اردیبهشت 1398

کلبه ها فکر حصارن

باغچه ها فکر بهارن

باغبونا فکر بارن

من به فکر قصه گفتن

شب تو فکر راه نوره

نور تو فکر بوف کوره

خاک به فکر ابر دوره

من به فکر دل سپردن

من چه کردم جز نشستن

 

گریه دیدن گریه کردن

وقتی باغ قصه می سوخت

من چه بودم ، جز یه خرمن

گوگوش شاعر

کار من تقدیس آبه

ناله از دست سزابه

کار تو اما قشنگه

ساختن باغ از یه سنگه

قلب چوپون توی نی بود

دست سرما رنگ می بود

خنده جنس ماه دی بود

من نشستم قصه گفتم

خسته از خفتن تو بودی

عاشق رستن تو بودی

شاعر و روشن تو بودی

من فقط از غصه گفتم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو