loading...

My Songs

  آرمین نصرتی نازکشی برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید … متن و تکست آهنگ جدید موزیک افشار و آرمین نصرتی به نام نازکشی ناز ناز ناز از تو , ناز کشی از من با

♥حسـ ــین♥ بازدید : 237 شنبه 05 بهمن 1398

 

آرمین نصرتی نازکشی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن و تکست آهنگ جدید موزیک افشار و آرمین نصرتی به نام نازکشی

ناز ناز ناز از تو , ناز کشی از من

باز باز بازم تو , تو فکر رفتـن

تق تق تتق تق , صدای کفشات

باز باز تو قلبم , شیشه شکستن

قد و بالاتو قربون , خوَگل و ریزه

 

عشوه داره ریـز ریز , ازت میریزه

تو که ماهه منی از من , رو بر نگردون

تو که دل میبری آسون , دلمو نکن خون

ناز ناز ناز از تو , ناز کشی از من

باز باز بازم تـو , تو فکر رفتن

تق تق تتق تق , صدای کفشات

باز باز تو قلبم , شیشه شکستن

ناز دیگه بسه , چشم تو مسته

دل به تو بسته , این قلبه خسته

ناز دیگه بسه , دل پره حسه

جون میده واسه , رفتن تو قصه

قد و بالاتو قربون , خوشگل و ریزه

عشوه داره ریز ریز , ازت میریزه

تو که ماهه منی از من , رو بر نگردون

تو که دل میبری آسون , دلمو نکن خون

ناز ناز ناز از تو , ناز کشی از من

باز باز بازم تو , تو فکر رفتن

تق تق تتق تق , صدای کفشات

باز باز تو قلبم , شیشه شکستن

دانلود آهنگ جدید آرمین نصرتی و موزیک افشار به نام نازکشی در نیوسانگ

دانلود آهنگ







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو