loading...

My Songs

,    دانلود آهنگ mp3 زیبای من بیمارتم ای وای من,    اهنگ mp3 دلبر ناب دلم مهراد جم,    اهنگ mp3 دلبر ناب دلم با گیتار,    دانلود اهنگ mp3 دل

♥حسـ ــین♥ بازدید : 157 سه شنبه 01 بهمن 1398


,    دانلود آهنگ mp3 زیبای من بیمارتم ای وای من
,    اهنگ mp3 دلبر ناب دلم مهراد جم
,    اهنگ mp3 دلبر ناب دلم با گیتار
,    دانلود اهنگ mp3 دلبر ناب دلم با چشای خوشگل مشکیت یکم
,    دانلود آهنگ mp3 دلبر ناب دلم با گیتار
,    دانلود آهنگ mp3 دلبر ناب دلم مهراد جم
,    دلبر ناب مهراد جم
,    دانلود اهنگ mp3 دلبر ناب مهراد جم
,    متن اهنگ mp3 دلبر ناب دلم
,    دانلود موزیک
,   

 

تو چقد نابی بس که جذابی منو دیوونه میکنی

رو چه حسابی بازی میکنی با من اینجوری بیخودی

همینجوری بمون نذار تغییرت بدن این آدمای بد

تو چش نباش اصلا این حسودا آدمو چشم میزنن فقط

دلبر ناب دلم با چشای خوشگل مشکیت یکم

یه نگاه ریز زیرچشمی به من بنداز که من دیوونه شم ای وای من

دلبر ناب دلم من دو آتیشه طرفدارم ببین

دست نمیشه از تو بردارم همین ای وای من بیمارتم ای وای من

♫ ♫ دانلود آهنگ دلبر ناب ♫ ♫

یه منظومه تو چشماته که تا میشم بهش خیره منو میگیره

میره بالا توقعم هی نباشی تو توهمت آدم میمیره

نمیدونم چی داری که شبیه مهره ماری که چشام میگیره

باید زودتر میدیدمت همین الانشم برای بودن دیره

دلبر ناب دلم با چشای خوشگل مشکیت یکم

یه نگاه ریز زیرچشمی به من بنداز که من دیوونه شم ای وای من

دلبر ناب دلم من دو آتیشه طرفدارم ببین

دست نمیشه از تو بردارم همین ای وای من بیمارتم ای وای من

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 Download Now!







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 زیبای من بیمارتم ای وای من اهنگ mp3 دلبر ناب دلم مهراد جم اهنگ mp3 دلبر ناب دلم با گیتار دانلود اهنگ mp3 دلبر ناب دلم با چشای خوشگل مشکیت یکم دانلود آهنگ mp3 دلبر ناب دلم با گیتار دانلود آهنگ mp3 دلبر ناب دلم مهراد جم دلبر ناب مهراد جم دانلود اهنگ mp3 دلبر ناب مهراد جم متن اهنگ mp3 دلبر ناب دلم دانلود موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو